Reklama

Wielki mariaż Marriotta z Ikeą

IKEA nie będzie się wkrótce kojarzyć wyłącznie z salonami meblowymi. Szwedzka firma chce w całej Europie zbudować w 10 lat sieć ok. 150 tanich hoteli pod szyldem Moxy. Pierwszy zostanie otwarty lada tydzień niedaleko mediolańskiego lotniska Malpensa. Następne w Polsce, Niemczech, Holandii i Wielkiej Brytanii.

O planach koncernu 86-letniego Ingvara Kamprada (5. najbogatszy człowiek świata, 48,6 mld dol.) poinformowała szwedzka gazeta "Svenska Dagbladet". Podała, że zajmuje się tym odnoga firmy - Inter IKEA.

Ciekawe, iż hotele nie będą firmowane logo IKEA ani meblowane ich produktami (szyld da renomowana sieć hoteli Marriott). Będą mieć natomiast smakowite śniadania, szybki internet i nowatorski system meldowania się online z urządzeń mobilnych. Cena za klasyczną "dwójkę" za noc to ok. 80-100 dol.

IKEA planuje też budowę na Starym Kontynencie... akademików.

Reklama

Wartość marki IKEA to według ostatnich obliczeń 11,2 mld dolarów - jest ona na 89. miejscu listy 100 najbardziej wartościowych marek świata. W Szwecji wyżej jest tylko H&M - sieć sklepów z odzieżą.

Krzysztof Mrówka

Sprawdź: PROGRAM PIT 2012

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »