Reklama

Wirtualna Polska podpisała umowy kupna radia internetowego

Wirtualna Polska podpisała umowy kupna radia internetowego OpenFM i Polskiej Stacji za 4 mln zł - podała grupa w komunikacie. Łączne przychody zakupionych platform radiowych wyniosły w 2014 r. 2,8 mln zł, spółka zamierza jednak istotnie je zwiększyć, intensyfikując sprzedaż reklam.

OpenFM i Polska Stacja mają łącznie 755 tys. użytkowników, generujących blisko 90 milion odsłon krajowych miesięcznie.

Reklama

"Pozyskanie obu platform radiowych doskonale wpisuje się w strategię Grupy WP, która zakłada osiągnięcie pozycji naturalnego i głównego medium informacyjno-kulturalno-rozrywkowego w Polsce" - napisano w raporcie.

Łączna cena zakupu wyniosła 4 mln zł, a łączne przychody pro-forma za 2014 rok to 2,8 mln zł.

"Grupa WP spodziewa się istotnie zwiększyć przychody z tych serwisów, zapewniając m.in. lepsze wypełnienie dostępnej powierzchni reklamowej monetyzowanej przede wszystkim reklamą wideo w postaci pre-roll, a także reklamą audio i bannerową" - poinformowała Wirtualna Polska.

Zakup OpenFM i Polskiej Stacji jest pierwszą akwizycją zrealizowaną przez Wirtualną Polskę ze środków pozyskanych z majowej oferty publicznej.

Dowiedz się więcej na temat: Wirtualna Polska Holding S.A. | Polskie

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »