Wózki i kosze niespodzianki w sklepach Auchan i Carrefour. Nietypowe promocje w supermarketach
Co jakiś czas obecne na polskim rynku sieci handlowe organizują akcje promocyjne. Okazuje się, że w najbliższy piątek Polacy będą mogli przebierać w ciekawych ofertach. Sieć supermarketów Auchan przygotowała dla swoich klientów akcję "Tajemniczy wózek". Z kolei w wybranych sklepach sieci Carrefour dostępne będą "koszyki niespodzianki".
Jak przekazują przedstawiciele Auchan, akcja "Tajemniczy wózek" jest kontynuacją pilotażu wprowadzonego w jednym z polskich miast w ubiegłym miesiącu. 12 kwietnia we wszystkich 70 hipermarketach sieci pojawi się 7 tys. koszyków niespodzianek o zróżnicowanej wartości. Każdy z nich będzie zawierał wybór różnorodnych artykułów przemysłowych, za które klienci zapłacą 1/3 ich ceny.
Carrefour zaoferuje kupującym "koszyki niespodzianki". W 20 hipermarketach sieci pojawią się koszyki wypełnione produktami z kategorii non-food o minimalnej wartości od 600 do 1,5 tys. zł. Za koszyk trzeba będzie zapłacić 150 zł.
Jak wyjaśnia Frederic Valet, dyrektor marketingu w Auchan Retail Polska, pilotaż akcji "Tajemniczy wózek" przeprowadzono 8 marca w hipermarkecie Auchan w Płocku. Wówczas przygotowano 100 wózków, które zawierały łącznie ponad 1000 produktów.
- Akcja spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem konsumentów - wszystkie wózki zostały sprzedane w rekordowym czasie 40 minut! - mówi Frederic Valet. Wyjaśnił, że najszybciej sprzedały się te o najwyższej wartości. - Po tak dobrym przyjęciu tej inicjatywy zdecydowaliśmy się na rozszerzenie akcji na całą Polskę - dodał.
Ogólnopolska akcja wystartuje 12 kwietnia, o godzinie 13:00. Przedstawiciele sieci wyjaśniają, że w centralnej alei każdego z 70 hipermarketów Auchan zostaną umieszczone wózki. Mają się w nich znaleźć artykuły przemysłowe, w tym m.in. produkty małego AGD, dekoracje i tekstylia domowe, artykuły ogrodnicze, zabawki, sprzęt sportowy czy produkty do majsterkowania.
Dodano, że zawartość wózków jest niespodzianką dla klientów, a ich wartość wynosi odpowiednio 300 zł, 400 zł i 500 zł. Każdy z nich można kupić z rabatem co najmniej 66 proc. Auchan deklaruje, że akcja "tajemniczy wózek" na stałe wejdzie do kalendarza działań promocyjnych polskiego oddziału sieci.
Tego samego dnia klienci 20 wybranych hipermarketów Carrefour, zlokalizowanych m.in. w Krakowie, Warszawie, Łodzi, Toruniu czy Gdańsku, będą mogli skorzystać z promocji, którą sieć przeniosła z Francji do Polski.
W "koszykach niespodziankach" umieszczone zostaną produkty z kategorii non-food. Akcja rozpocznie się o godzinie 12:00. - Wartość towarów w koszykach niespodziankach będzie się wahać od 600 do nawet ponad 1500 zł, jednak za każdy taki koszyk klient zapłaci dokładnie 150 zł - zapewniają przedstawiciele sieci.
- Już teraz mogę zdradzić, że znajdą się w nich m.in. sprzęt RTV, produkty małego AGD, meble, dekoracje domu, zabawki, sprzęt sportowy i wiele wiele innych. Takie zakupy to czysty zysk, ale to jeszcze nie koniec naszej akcji, bo już za chwilę uruchomimy kolejne wariacje koszyków niespodzianek - mówi Sylwester Mroczek, menedżer Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska.