Reklama

Wpływy reklamowe "GW" spadły o 10,9 proc.

Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w listopadzie 2011 roku o 10,9 proc. rok do roku i wyniosły 57,66 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane firmy Kantar Media.

"Rzeczpospolita" w listopadzie zarobiła z reklam według wpływów cennikowych 25,4 proc. mniej niż przed rokiem (14,34 mln zł). Cennikowe wpływy reklamowe "Polska The Times" były rok do roku o 6,8 proc. niższe (25,68 mln zł), "Faktu" spadły o 26 proc. (17,73 mln zł), "Dziennika Gazeta Prawna" zniżkowały o 26,6 proc. (6,92 mln zł) a "Super Expressu" były niższe o 0,9 proc. (9,3 mln zł).

Reklama

Łącznie w listopadzie 2011 roku cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet (bez autopromocji) wyniosły 184,86 mln zł, co oznacza spadek o 13,2 proc. rok do roku. Natomiast uwzględniając autopromocję spadek wyniósł 12 proc. do 197,48 mln zł.

Cennikowe wpływy reklamowe TVN wzrosły w listopadzie 2011 r. o 6,1 proc. rok do roku do 423,46 mln zł. W przypadku Polsatu wpływy te okazały się mniejsze o 0,14 proc. i wyniosły 286,22 mln zł - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Kantar Media.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 205,77 mln zł, czyli o 18,1 proc. niższą niż rok wcześniej. Czwarta TVP 2 odnotowała spadek wpływów z reklam o 12,2 proc. do poziomu 155,94 mln zł. Na piątym miejscu była VIVA Polska, której przychody reklamowe zmniejszyły się o 13,8 proc. do 39,79 mln zł.

Łącznie w listopadzie 2011 roku cennikowe wpływy reklamowe polskich stacji telewizyjnych (bez autopromocji) wyniosły prawie 1.554,6 mln zł, co oznacza spadek o 5,8 proc. rok do roku. Natomiast uwzględniając autopromocję spadek wyniósł 5,9 proc. do 1.571,9 mln zł.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »