Wyniki naboru projektów na Filmteractive Market 2014

Liczba zgłoszonych projektów na Filmteractive Market 2014 dwukrotnie przewyższyła nabór ubiegłorocznej edycji. Osiem najlepszych spośród nich będzie można zobaczyć podczas imprezy już we wrześniu w Łódzkiej Filmówce.

Liczba zgłoszonych projektów na Filmteractive Market 2014 dwukrotnie przewyższyła nabór ubiegłorocznej edycji. Osiem najlepszych spośród nich będzie można zobaczyć podczas imprezy już we wrześniu w Łódzkiej Filmówce.

Targi treści interaktywnych i crossmedialnych towarzyszą imprezie Filmteractive od ubiegłego roku i cieszą się rosnącym dynamicznie powodzeniem. W tegorocznym naborze zgłoszono projekty z niemal wszystkich krajów europejskich, ale też z Brazylii, USA, Kanady, Izraela, Turcji, Indii, Rwandy. Międzynarodowy panel ekspercki, który będzie oceniał prace, musi zmierzyć się w swoim wyborze z takimi gatunkami jak interaktywny dokument, web show, multiplatformowa gra, czy transmedialne produkcje na pograniczu filmu i sztuki digitalowej. Ponad 70 prac ocenią:

Reklama

Adipat Virdi (Transmediasphere, UK)

Pietro Pierangeli (Subvertising, Włochy)

Charlotte Apelgreen (Cine-Regio, Dania)

Lucia Haslauer (ZDF, Niemcy)

Maciej Hazubski (IQ Partners S.A., Polska)

Sebastian Grabowski (Orange Lab, Polska)

Anette Brejner (The Financing Forum for Kids Content, Szwecja)

Filmteractive Market to miejsce nie tylko dla twórców chcących zaprezentować swoje innowacyjne projekty audiowizualne, ale też dla tych, którzy chcą sprzedać lub kupić ciekawy projekt czy rozwiązanie technologiczne: inwestorów, dystrybutorów, content buyerów, etc.

- Interesują nas projekty crossmedialne i transmedialne na wszystkich etapach produkcji: planowania, tworzenia, post-produkcji, fazy końcowej - mówi Agata Lepianka, project manager Filmteractive - zgłaszane są innowacyjne oprogramowania, a nawet aplikacje. Warunek ich przyjęcia i rozpatrzenia przez ekspertów jest jeden: projekt musi być zgodny z założeniami koncepcyjnymi Marketu.

W 2013 roku zwycięski projekt - NULLPUNKT z Estonii - otrzymał nagrodę główną 10 000 pln ufundowaną przez HBO. Kto w tegorocznej edycji odbierze nagrodę główną dowiemy się już we 25 września w Łódzkiej Filmówce, gdzie odbywa się Filmteractive.

Więcej na: www.filmteractive.eu

Dowiedz się więcej na temat: projekt | market | nabór | wyniki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »