Zakupy papieru toaletowego w modelu subskrypcyjnym? Nowy trend także w Polsce

Część produktów w koszyku zakupowym Polaków stale się powtarza. To chociażby artykuły higieniczne i paczkowana żywność. Firma Subscribo, specjalizująca się w sprzedaży produktów online, postanowiła to wykorzystać i zaoferowała zakupy w internecie w modelu subskrypcji - informują wiadomoscihandlowe.pl.

Na czym to dokładnie polega? Klient buduje koszyk zakupowy z konkretnymi produktami i otrzymuje go w regularnych ostępach czasowych. Płatność pobierana jest automatycznie z karty, podobnie jak dzieje się to w przypadku znanych serwisów streamingowych.

Na bieżąco może go również modyfikować - dodawać i odejmować produkty. Dostawa odbywa się za pośrednictwem kuriera, który zostawia paczkę pod drzwiami w specjalnym Subscribo-boksie.

Firma zwraca uwagę na wygodę tego rozwiązania, które wyklucza konieczność wielokrotnego tworzenia listy zakupów i stania w kolejce w sklepie. To również rozwiązanie elastyczne, ponieważ koszyk można nieustannie modyfikować, a także zrezygnować z subskrypcji w dowolnej chwili.

Reklama

Za pomysłem platformy zakupowej Subscribo stoi Rafał Kasprzak, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku Business Administration, który przez 8 lat pracował dla dużych spółek giełdowych oraz Paulina J. Dziuba, absolwentką Uniwersytetu Middlesex w Londynie, specjalizująca się w ekonomii behawioralnej i neuromarketingu.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze


wiadomoscihandlowe.pl
Dowiedz się więcej na temat: handel Polska
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »