Zakupy papieru toaletowego w modelu subskrypcyjnym? Nowy trend także w Polsce
Część produktów w koszyku zakupowym Polaków stale się powtarza. To chociażby artykuły higieniczne i paczkowana żywność. Firma Subscribo, specjalizująca się w sprzedaży produktów online, postanowiła to wykorzystać i zaoferowała zakupy w internecie w modelu subskrypcji - informują wiadomoscihandlowe.pl.
Na czym to dokładnie polega? Klient buduje koszyk zakupowy z konkretnymi produktami i otrzymuje go w regularnych ostępach czasowych. Płatność pobierana jest automatycznie z karty, podobnie jak dzieje się to w przypadku znanych serwisów streamingowych.
Na bieżąco może go również modyfikować - dodawać i odejmować produkty. Dostawa odbywa się za pośrednictwem kuriera, który zostawia paczkę pod drzwiami w specjalnym Subscribo-boksie.
Firma zwraca uwagę na wygodę tego rozwiązania, które wyklucza konieczność wielokrotnego tworzenia listy zakupów i stania w kolejce w sklepie. To również rozwiązanie elastyczne, ponieważ koszyk można nieustannie modyfikować, a także zrezygnować z subskrypcji w dowolnej chwili.
Za pomysłem platformy zakupowej Subscribo stoi Rafał Kasprzak, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku Business Administration, który przez 8 lat pracował dla dużych spółek giełdowych oraz Paulina J. Dziuba, absolwentką Uniwersytetu Middlesex w Londynie, specjalizująca się w ekonomii behawioralnej i neuromarketingu.
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze