"Innowacje w biznesie" - kampania Warsaw Press
16 października start kolejnej edycji kampanii "Innowacje w biznesie", przygotowanej przez Warsaw Press, która ma swoją odsłonę w prasie - jako specjalny dodatek tematyczny do Gazety Wyborczej - i Internecie.
Już drugi raz w tym roku pochylamy się nad tematem innowacji. Ktoś mógłby pomyśleć, że to nad wyraz często, ale... czy na pewno?
Postęp naukowy - do niedawna ludzkość na przełomowe odkrycia rodzące skok cywilizacyjny potrzebowała dekady, wcześniej pokolenia, jeszcze wcześniej kilku stuleci czy nawet tysiącleci... Obecnie co kilka miesięcy pojawiają się wynalazki, które wprowadzają nas w niewyobrażalne wcześniej rejony wiedzy, otwierając kolejne i kolejne drzwi! Nie sposób nadążyć za wszystkimi nowinkami.
Postanowiliśmy więc przybliżyć innowację znaną nie od dziś, ale wśród wielu polskich firm wciąż mało wykorzystywaną. Podobno wszystkich ludzi łączą dwie rzeczy: śmierć i podatki. Postaramy się udowodnić Ci, drogi Czytelniku, że wszystkich przedsiębiorców (tych wielkich, średnich, małych i mikro) już wkrótce będzie łączyć trzecia - CHMURA.
Niewielu z nas zdaje sobie sprawę z korzystania z nich na co dzień.
Wraz z naszymi nieocenionymi ekspertami spróbujemy też przekonać Was, że najprostszą i konieczną drogą rozwoju firm są właśnie innowacje. Czy polski biznes jest z nimi na bakier? A może jednak mamy się czym pochwalić?
Spróbujemy więc podsunąć kilka gotowych, innowacyjnych rozwiązań, dzięki którym każdy przedsiębiorca może oszczędzić sporo pieniędzy i zacząć pościg za silniejszą konkurencją.
Dziękując wszystkim Partnerom kampanii zachęcamy do lektury.
Naszymi partnerami merytorycznymi są Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Business Centre Club, Price Waterhouse Coopers oraz Instytut Innowacyjna Gospodarka.
Zwieńczeniem kampanii będą kongresy z udziałem licznych fachowców reprezentujących polskie firmy - SecureTech Congress i Big Data & AI: Think Big Congress (17-18 października w Warszawie) oraz FinTech Congress i InsurTech Congress (23-24 listopada w Warszawie) a także targi Inno-Tech Expo (luty 2018 w Kielcach).
Partnerami kampanii zostały firmy Sage, Hewlett Packard Enterprise oraz Xiaomi, a Partnerem medialnym portal Interia.pl oraz technologiewbiznesie.pl.