Raport "21 błędów..." skierowany jest do wszystkich osób związanych z branżą e-commerce, które chcą poprawić efektywność prowadzonych działań marketingowych, podejmować świadome decyzje biznesowe i tym samym zwiększyć przychody. Przyglądając się najczęściej popełnianym przez firmy błędom, specjaliści Semahead pokazują, jak unikać kosztownych pomyłek i nie wpadać w analityczne pułapki.
Analityka internetowa jest sercem każdego e-sklepu i jednym z kluczowych fundamentów kultury organizacyjnej każdej firmy e-commerce. Jej celem jest wyciąganie poprawnych wniosków ze zgromadzonych danych, które będą drogowskazem w podejmowaniu decyzji dotyczących funkcjonowania firmy w Internecie.
Choć świadomość znaczenia analityki w biznesie jest już dość wysoka, wciąż zbyt mało mówi się o tym, że musi ona być przede wszystkim poprawnie wdrożona i odpowiednio wykorzystywana. Same dane nie znaczą wiele, jeśli nie potrafi się ich odpowiednio wykorzystać. Raport
"21 błędów..." pozwala przyjrzeć się analityce z nowej perspektywy i zobaczyć, czy może ona przynosić lepsze efekty.