Reklama

Zbiórka 30. finału WOŚP w sklepach LIDL POLSKA już trwa

Lidl Polska już po raz 13. gra wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy! W tym roku sieć zaangażowała się w działania, które odbywają się pod hasłem „Przejrzyj na oczy” i mają na celu wsparcie okulistyki dziecięcej. Blisko 25 tysięcy pracowników wraz z klientami łączą siły w słusznej sprawie. Zbiórka rozpoczęła się 20 grudnia i potrwa aż do 30 stycznia. Tradycyjnie na koniec, w trakcie Finału, sieć ogłosi na wizji sumę zebranych pieniędzy. Dotychczas, dzięki zbiórkom prowadzonym w sklepach, sztab Lidl Polska przekazał WOŚP na wsparcie polskiej medycyny ponad 33 mln zł.

Przez 12 lat wspólnego grania z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, sztab Lidl Polska przekazał na cele Fundacji aż 33 miliony złotych. W tym roku zbiórka na rzecz WOŚP w sklepach Lidla odbędzie się już po raz 13. Będzie trwać od 20 grudnia aż do 30 stycznia. Celem akcji jest zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. Będzie to pierwszy Finał w całości dedykowany dziecięcej okulistyce. Zbiórka zakończy się 30 stycznia. Lidl Polska podczas wydarzenia podsumuje tegoroczną zbiórkę.

- Już po raz trzynasty Lidl dołącza do załogi WOŚP, by wspólnie zbierać środki na rzecz okulistyki dziecięcej. Doceniamy wielkie serca wszystkich pracowników i klientów Lidl Polska, którzy dokładają swoją cegiełkę do wspólnego sukcesu zbiórek - mówi Jurek Owsiak, prezes Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

Reklama

- Jesteśmy dumni, że już od trzynastu lat nasza firma może być częścią tak szlachetnej inicjatywy. Dzięki hojności naszych klientów i zaangażowaniu pracowników przekazaliśmy na rzecz Fundacji już 33 miliony złotych. Wierzę, że w tym roku nasi klienci i pracownicy znów pokażą swoje wielkie serca, a ze-brana kwota okaże się po raz kolejny ogromna. Na koniec stycznia będę mieć zaszczyt przekazać Państwu tegoroczny wynik zbiórek - mówi Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska.

Oprócz zbiórki, Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy możemy wspomóc m.in. poprzez zakup gadżetów oznaczonych charakterystycznym serduszkiem, które są dostępne w sprzedaży we wszystkich sklepach Lidl Polska od 29 listopada. W ofercie wszystkich sklepów Lidl Polska dostępne są kubki, smycze, magnesy, skarpetki, kalendarze, torby płócienne oraz zegar ścienny. Cały zysk z ich sprzedaży zostanie przekazany na cel 30. Finału WOŚP.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »