Ekoplakat - podkład w stylu eko

Ekologiczne innowacje wkraczają na polskie ulice. Po raz pierwszy na naszym rynku reklamodawcy mogą pokazać swoje "zielone" oblicze wybierając ekoplakatTM zamiast innych rozwiązań.

Ekologiczne innowacje wkraczają na polskie ulice. Po raz pierwszy na naszym rynku reklamodawcy mogą pokazać swoje "zielone" oblicze wybierając ekoplakatTM zamiast innych rozwiązań.

EkoplakatTM to odpowiedź firmy reklamy zewnętrznej Cityboard Media na rosnące zanieczyszczenie środowiska i góry śmieci, które zaczynają powoli dominować w polskim krajobrazie. Na leśnych polanach, plażach czy łąkach, nie sposób znaleźć dziś w Polsce miejsca wolnego od odpadów. Statystyczny Polak wytwarza co roku około 300 kg śmieci, co daje nam niechlubną pozycję w światowej czołówce. Tylko w Warszawie produkuje się rocznie 800 tys. ton śmieci. Co ciekawe, rośnie objętość naszych odpadów, podczas gdy maleje ich waga, co może oznaczać tylko jedno - używamy coraz więcej plastiku i papieru. Właśnie plastik jest jednym z najdłużej zalegających w środowisku materiałów, ponieważ rozkłada się kilkaset lat.

Reklama

Reklamowy recykling

Co zrobić, aby w jak najmniejszym stopniu przyczyniać się do niszczenia środowiska naturalnego? Jedną z możliwości jest recykling. Wiele materiałów, z których korzystamy, można wykorzystać powtórnie do produkcji kolejnych przedmiotów. Doskonałym przykładem jest, ekoplakatTM (podłoże do druku reklam outdoorowych) oferowane przez firmę reklamy zewnętrznej Cityboard Media. Można go w 100% odzyskać i wykonać z powstałego z niego regranulatu m.in. wiadra budowlane, łopaty do śniegu, doniczki, worki na śmieci czy opakowania dla przemysłu spożywczego.

Ekologicznie i oszczędnie

EkoplakatTM to ekologiczna alternatywa dla druku plakatów reklamowych na papierze. Papier z tym rodzajem kleju, którego używa się, aby plakat był odporny na różne warunki pogodowe, nie nadaje się do przetworzenia. Nowe podłoże do druku, firmowane przez Cityboard Media, nie tylko sprawia, że do naturalnego środowiska nie przedostają się kleje, ale także chroni naturę przed skutkami oddziaływania stosowanego na innych materiałach druku solwentowego. Na ekoplakacieTM drukuje się wyłącznie innowacyjnymi, dużo bardziej ekologicznymi tuszami UV (atramenty UV nie wydzielają szkodliwych oparów).

Nie bez znaczenia dla środowiska naturalnego jest także trwałość ekoplakatuTW w porównaniu z innymi podłożami do druku. Ta sama reklama, wydrukowana na ekoplakacieTW i eksponowana przez dwa tygodnie we Wrocławiu, może w niezmienionej, wysokiej jakości postaci cieszyć oczy mieszkańców Warszawy przez kolejny miesiąc. Plakat można przewieszać wiele razy, co oznacza, że reklamodawca jest nie tylko ekologiczny, ale także oszczędny. Odporny na warunki atmosferyczne ekoplakatTW swoją estetyką zachęci do korzystania z nowego produktu nie tylko w upalne lato, ale także podczas silnego wiatru czy padającego deszczu.

Wprowadzając do swojej oferty nowatorski ekoplakatTW Cityboard Media pokazuje, że dbałość o środowisko naturalne jest jednym z fundamentów, na których oparte są wartości firmy. To nie pierwsza ekologiczna innowacja dostępna w Cityboard Media. Zimą 2008 r. firma jako pierwsza, i jak dotąd na polskim rynku outdooru jedyna, zastosowała w nośnikach typu backlight (podświetlanych od wewnątrz) energooszczędne diody LED. W swoich działaniach Cityboard Media kieruje się więc ideami zrównoważonego rozwoju, biorąc pod uwagę, że z ekologicznymi śladami, jakie zostawimy po sobie na Ziemi, będą sobie musiały radzić kolejne pokolenia.

.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »