Już jest nowy Manager+!

Już w najbliższą środę w salonach prasowych Empik pojawi się 10-te wydanie magazynu biznesowego, "Manager+". Po raz kolejny ukażą się dwie okładki, które najlepiej odzwierciedlą ideę zmian, które zaszły w czasopiśmie.

Nowe wydanie ma zupełnie inny format, a dodatkowo wprowadzono zmiany szaty graficznej, dzięki czemu czytanie artykułów sprawia jeszcze więcej przyjemności niż wcześniej.

Na okładkach pojawią się dwie osobistości ze świata reklamy. Na pierwszej pojawi się Szymon Kosiński - Prezes Zarządu Sarigato oraz największej w Polsce sieci reklamy wideo / rich media - Sataku. Fundator Fundacji Sarigato odpowiedzialnej m.in. za najpopularniejszą w Polsce internetową akcję pomocy bezdomnym Psiakom - KarmimyPsiaki.pl/efekty.

Wielbiciel japońskich tradycji, które na każdym kroku wdraża w życie biznesowe. Autor licznych badań, testów, warsztatów i publikacji marketingowych. Prelegent na konferencjach branżowych. Po godzinach wspiera i inwestuje w firmy na wczesnym etapie rozwoju.

Na drugiej okładce pojawi się okładkę Maciej Wyszyński. Jako Dyrektor Zarządzający rynkami Europy Środkowo-Wschodniej w Sociomantic odpowiada on za strategię, sprzedaż oraz rozwój firmy w regionie, a także za nadzór relacji z klientami. Wcześniej pracował jako niezależny konsultant na rynku CEE. Przedtem, w 2008 roku, otworzył biuro zanox w Polsce i stał się jego szefem. Pracował także w serwisie eBay w Berlinie.

Reklama

Poza obszernymi wywiadami okładkowymi, które zrealizowali Dawid Swakowski oraz Michał Baniowski, w magazynie będziecie mogli przeczytać rozmowy z takimi ludźmi jak Paweł Tkaczyk, Andrzej Tucholski czy Magdaleną Kostyszyna, a do tego Sebastian Suma opisał nam trochę szerzej firmę Sempai. Przygotowaliśmy dla Was także sporo ciekawych artykułów - od mody na wearable po wykorzystywanie potencjału YouTube'a. Ponadto, napisaliśmy również o tym, jak zrobić karierę przez portale społecznościowe. W tym kontekście wspomnieliśmy o Rafale Baranie, który zamienił pracę w korporacji na małą wyspę na Filipinach. Wreszcie - opisaliśmy proces rewolucji na rynku drukarek 3d.

Nie zabrakło też lifestylu - w tym numerze poruszony został problem męskiej przyjaciółki, czyli zmory naszych czasów. Jeśli chcecie się przekonać o tym, czy rzeczywistość jednak nie istnieje, a także dowiedzieć się o tym, dlaczego uważamy siebie za wyjątkowych - zapraszamy do lektury!

.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »