Polska marka tworząca na rodzimym gruncie świętuje 10. urodziny

Historia powstania garniturów sięga wczesnych lat XX wieku. Temat wciąż jest jednak niewyczerpany. Polska marka swoją własną historię modowych propozycji dla panów tworzy z sukcesem od lat, a 98 % modeli odszywanych jest w polskich szwalniach. Giacomo Conti z małego przedsiębiorstwa przeistoczyło się w jeden z czołowych brandów na polskim rynku mody męskiej. Świętując swoje dziesięciolecie udowadnia, że przemyślana strategia projektowa i marketingowa oraz prawdziwa pasja, to przepis na udany biznes.

Konsekwentnie budowana więź z klientami, rosnąca liczba obserwujących w mediach społecznościowych zainteresowanych działaniami marki, mają realne przełożenie na liczby. Dziś na terenie całej Polski otwarto już 72 sklepy, których powierzchnia również znacznie powiększyła się w stosunku do lat poprzednich. Statystyki mówią same za siebie. Corocznie Giacomo Conti może pochwalić się około 15 nowymi salonami. Z czego wynika tak dobra kondycja marki?

Reklama

"Stawiamy na jakość. Tworzymy z materiałów pochodzących od najlepszych, europejskich producentów takich jak Lanificio Zignone, Paulo de Oliveira, Lanificio Fratelli Cerutti, Marzotto i Vitale Barberis Canonico"- komentuje jeden z założycieli marki, Zbigniew Markowski.

Ponadto Giacomo Conti wspiera polską gospodarkę. 98 % modeli odszywanych jest w polskich szwalniach, co wcale nie jest łatwe biorąc pod uwagę tak dużą skalę zamówień.

Centrala marki mieści się w Poznaniu, gdzie pod czujnym okiem głównego projektanta, Michała Włocławskiego, wykwalifikowany zespół designerów i grafików zaspokaja gusta nawet najbardziej wymagających wielbicieli mody. Właściciele, mimo sukcesów, nie spoczywają jednak na laurach i planują powiększenie portfolio. Akwizycja damskiej marki bądź stworzenie własnej kolekcji skierowanej do kobiet, to plany poważnie rozpatrywane. Ponadto planowana ekspansja na rynek zagraniczny i wejście na giełdę pozwolą osiągnąć marce wartość globalną.

W związku z tym, że ostatnich latach przychody wzrosły o minimum 30 %, śmiało można stwierdzić, że Giacomo Conti jest trzecią firmą pod względem obrotów spółek giełdowych. Powody do świętowania 10. lat na rynku są więc uzasadnione. Z tej okazji marka wprowadziła produkty w specjalnych, urodzinowych cenach, a celebracja potrwa aż do grudnia.

Obecnie natomiast Giacomo promuje jesienno-zimową kolekcję ASPEN. W kolekcji pojawiają się klasyczne kolory jak głęboka czerń, czy różne odcienie szarości uzupełnione o pomarańcz i czerwień, przywodzące na myśl wspomnienie wakacji. Nie zabrakło również jednego z głównych, tegorocznych trendów- kraty, którą najwięksi, światowi projektanci stawiają na piedestale. Charakterystyczny motyw górskich widoków i wizerunek orła nadają kolekcji niepowtarzalnego klimatu. Uniwersalność oferty pozwala na ubranie zarówno dojrzałego mężczyzny jak i zorientowanego w trendach, młodego człowieka sukcesu.

Kolekcja podzielona została na mini kolekcje, w zależności od okazji: wieczorową, smart casual i biznes. W asortymencie znalazły się więc eleganckie garnitury i płaszcze, wełniane swetry, casualowe kurtki jak i szeroki wachlarz dodatków.

Celem Giacomo Conti jest dotarcie do miłośników zarówno klasyki jak i pasjonatów mody, śledzących globalne tendencje w świecie fashion. Oferując wszystko, czego potrzebuje współczesny mężczyzna w jednym salonie, marka zapewnia komfort i kompleksową obsługę najbardziej wymagających klientów.

.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »