Santander Bank Polska: Awaria naprawiona, wcześniej klientom "zniknęły" pieniądze
W niedzielę część klientów Santander Banku Polska została zaskoczona blokadą na rachunkach większych kwot niż w rzeczywistości były warte ich transakcje kartowe.
Część kart została zablokowana. Bank późnym wieczorem poinformował Interię, że problem został rozwiązany, a pieniądze "wróciły" do klientów.
Wcześniej o swoich przypadkach w portalach społecznościowych pisali klienci banku. - Zamiast 30,90 zł zeszło z rachunku 3090 zł - napisał jeden z klientów na profilu banku w mediach społecznościowych.
- Mam wyczyszczone konto do zera i blokadę na prawie 11 tys. zł za zakup paliwa! - dodała inna klientka banku.
Bank wyjaśniał, że wie o podobnych sytuacjach i przeprasza. - Pracujemy nad rozwiązaniem problemu - podkreślali w ciągu dnia przedstawiciele banku.
- Nieprawidłowe, wyższe blokady kwot z transakcji kartami płatniczymi zostały już zdjęte - od 21.40 są już prawidłowe. Problem dotyczył poniżej 1 proc. transakcji realizowanych przez bank w niedzielę. Bardzo przepraszamy naszych klientów za te niedogodności - dodał bank w komunikacie przesłanym Interii.
d.e.
BIZNES INTERIA na Facebooku i jesteś na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami