Santander Bank Polska: Awaria naprawiona, wcześniej klientom "zniknęły" pieniądze

​W niedzielę część klientów Santander Banku Polska została zaskoczona blokadą na rachunkach większych kwot niż w rzeczywistości były warte ich transakcje kartowe.

Część kart została zablokowana. Bank późnym wieczorem poinformował Interię, że problem został rozwiązany, a pieniądze "wróciły" do klientów. 

Wcześniej o swoich przypadkach w portalach społecznościowych pisali klienci banku. - Zamiast 30,90 zł zeszło z rachunku 3090 zł - napisał jeden z klientów na profilu banku w mediach społecznościowych.

- Mam wyczyszczone konto do zera i blokadę na prawie 11 tys. zł za zakup paliwa! - dodała inna klientka banku.

Bank wyjaśniał, że wie o podobnych sytuacjach i przeprasza. - Pracujemy nad rozwiązaniem problemu - podkreślali w ciągu dnia przedstawiciele banku.

Reklama

- Nieprawidłowe, wyższe blokady kwot z transakcji kartami płatniczymi zostały już zdjęte - od 21.40 są już prawidłowe. Problem dotyczył poniżej 1 proc. transakcji realizowanych przez bank w niedzielę. Bardzo przepraszamy naszych klientów za te niedogodności - dodał bank w komunikacie przesłanym Interii. 

d.e.

BIZNES INTERIA na Facebooku i jesteś na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: santander | Santander Bank Polska | awaria w banku
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »