Walcz z kryzysem!

Kryzys - wszędzie o nim mowa, prasa, telewizja, portale internetowe... Jak się przed nim bronić, jak mu zapobiec? Dzisiaj przedstawimy jeden ze sposobów.


Od dawna wiadomo, że najlepszą metodą dotarcia do klienta jest promocja marki i produktu. W czasie kryzysu wielu przedsiębiorców decyduje się jednak na ucięcie funduszy przeznaczonych na marketing, chcąc w ten sposób zaoszczędzić i przetrwać kryzys. Czy jest to dobre działanie?

Ekonomiści alarmują: najlepszą metodą utrzymania się na rynku w czasie kryzysu gospodarczego są właściwe działania marketingowe.

Dlaczego tak istotne jest zwrócenie szczególnej uwagi na promocję działalności w trudniejszych ekonomicznie chwilach?
Po pierwsze to doskonała okazja na znalezienie nowego klienta. Firma dbająca o swój wizerunek budzi zaufanie u potencjalnego klienta, łatwiej więc zdecyduje on o zainwestowaniu funduszy w celu dalszego rozwijania działalności.

Reklama

Udany marketing to sygnał, że wykonawca zlecenia radzi sobie w czasach kryzysu, więc można powierzyć mu wykonanie określonych działań. Z drugiej strony to szansa na utrzymanie starego klienta. Nie opuści on przecież firmy, na której może polegać bez względu na sytuację ekonomiczną kraju. Pozwala to utrzymać pewną stabilizację czyli przetrwanie.

Co ważne, w tym czasie firmy zajmujące się promocją mają przed sobą większe wyzwanie. Powoduje to większą motywację, a co za tym idzie efektywniejszą pracę, szybszy termin realizowania zleceń i, co istotne, poszukiwanie nowych ekonomiczniejszych rozwiązań.

Wszystkie te argumenty jednoznacznie przemawiają za tym, by w czasach kryzysu nie rezygnować z finansowania działań marketingowych, ale rozsądnie rozplanować akcję promocyjną firmy.

Tu z pomocą przychodzą organizatorzy licznych targów, które odbywają się cyklicznie bez względu na stan gospodarki. To ważne, by pamiętać o prezentacji firmy na takich imprezach.

Dobre stoisko targowe to jedna z efektywniejszych metod nawiązywania bezpośredniego kontaktu z klientem, ale także szansa utrwalenia swojej pozycji na rynku, wykorzystując skutki błędnych decyzji marketingowych konkurentów. Nie można też pominąć zalety jaką jest większa zapamiętywalność nazwy, logo i gamy produktów reprezentowanych przez firmę na targach. Stoisko jednak musi być atrakcyjne. Sposobem osiągnięcia tego efektu jest przede wszystkim współpraca z solidnym wykonawcą, dlatego warto rozejrzeć się za firmą mająca wieloletnie doświadczenie na rynku.

Firma Allmax istnieje nieprzerwanie od 1996 roku, działając na rynku krajowym i od ostatnich trzech lat również zagranicznym. Efektem tego jest bardzo bogate portfolio i baza stałych klientów składająca się ze znanych firm i międzynarodowych korporacji.

Odpowiadając na potrzeby rynku rozszerzono zakres prowadzonej działalności o studio projektowe Allmax Design, tworzące nowe, niestandardowe rozwiązania konstrukcyjne i graficzne. Dostosowując się do potrzeb klienta, może zaproponować niekonwencjonalne pomysły i projekty, jak również wykonując stoisko według projektu przedstawionego przez klienta.

Targi to jednak nie wszystko. Potencjalny kontrahent zainteresowany naszą ofertą może próbować odnaleźć nas w swoim otoczeniu. I na tym polu nie można go zawieść. Dlatego niezwykle istotne jest to, jak prezentuje się nasza firma czy sklep. Tu również z pomocą przychodzi firma Allmax, projektując i wykonując meble, które stają się niezbędnym i łatwo rozpoznawalnym uzupełnieniem visualu firmy.

Kryzys gospodarczy nie musi być wcale końcem działalności prywatnych przedsiębiorstw. Wystarczy pamiętać o ciągłym podtrzymywaniu kontaktu z klientami i o tym, że pozycja ustabilizowana w trudnych czasach, później posłuży za pozycję wyjściową dla ekspansji w czasie koniunktury. Nie można zapomnieć, że wszelkie zaniedbania w marketingu w dobie kryzysu będą rzutować na późniejszą działalność przedsiębiorstwa i to ze zdwojoną siłą. Warto więc jeszcze raz przemyśleć firmowy budżet.

Ewa Przebinda - Allmax



.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »