Nowa usługa dla klientów Bankowego OFE

Od 22 września br. Bankowy Otwarty Fundusz Emerytalny wprowadził nową usługę. Klienci - dzięki wprowadzeniu aplikacji "Brakujące składki" - będą mogli w prosty sposób sprawdzić, za jakie miesiące zostały przekazane składki na rachunek w funduszu.

Od 22 września br. Bankowy Otwarty Fundusz Emerytalny wprowadził nową usługę. Klienci - dzięki wprowadzeniu aplikacji "Brakujące składki" - będą mogli w prosty sposób sprawdzić, za jakie miesiące zostały przekazane składki na rachunek w funduszu.

Nowa aplikacja pokazuje nie tylko składki, ale i ich brak w poszczególnych miesiącach członkostwa w Bankowym OFE. Aplikacja jest dostępna dla wszystkich członków Bankowego OFE za pośrednictwem internetu lub Telefonicznego Biura Klienta.

Nowa aplikacja dołączona zostanie do dotychczasowego pakietu usług, dzięki którym członkowie Funduszu mogą bezpłatnie kontrolować przekazywanie przez ZUS składek emerytalnych. Informacje o wpływie nowej składki na rachunek w Bankowym OFE przekazywane są za pośrednictwem: poczty elektronicznej w postaci e-maila, telefonu komórkowego ? SMS lub telefonu stacjonarnego ? SMS głosowy.

Reklama
Brief.pl
Dowiedz się więcej na temat: rachunek | składki | OFE
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »