Nowa usługa dla klientów Bankowego OFE
Od 22 września br. Bankowy Otwarty Fundusz Emerytalny wprowadził nową usługę. Klienci - dzięki wprowadzeniu aplikacji "Brakujące składki" - będą mogli w prosty sposób sprawdzić, za jakie miesiące zostały przekazane składki na rachunek w funduszu.
Nowa aplikacja pokazuje nie tylko składki, ale i ich brak w poszczególnych miesiącach członkostwa w Bankowym OFE. Aplikacja jest dostępna dla wszystkich członków Bankowego OFE za pośrednictwem internetu lub Telefonicznego Biura Klienta.
Nowa aplikacja dołączona zostanie do dotychczasowego pakietu usług, dzięki którym członkowie Funduszu mogą bezpłatnie kontrolować przekazywanie przez ZUS składek emerytalnych. Informacje o wpływie nowej składki na rachunek w Bankowym OFE przekazywane są za pośrednictwem: poczty elektronicznej w postaci e-maila, telefonu komórkowego ? SMS lub telefonu stacjonarnego ? SMS głosowy.