MNI planuje emisję na wakacje

MNI SA planuje podwyższenie kapitału zakładowego poprzez emisję 100 mln akcji serii L, z prawem poboru dla dotychczasowych akcjonariuszy, po cenie emisyjnej 1 zł za papier. Pieniądze z emisji pozwolą na sfinansowanie strategii rozwoju grupy, zakładającej m.in. akwizycje firm z branży medialnej i telekomunikacyjnej.

MNI SA planuje podwyższenie kapitału zakładowego poprzez emisję 100 mln akcji serii L, z prawem poboru dla dotychczasowych akcjonariuszy, po cenie emisyjnej 1 zł za papier. Pieniądze z emisji pozwolą na sfinansowanie strategii rozwoju grupy, zakładającej m.in. akwizycje firm z branży medialnej i telekomunikacyjnej.

Spółka poinformowała w projektach uchwał na walne, które odbędzie się 30 czerwca, że prawo poboru będzie przysługiwać akcjonariuszom firmy według stanu na dzień 5 września 2006 r. Po emisji kapitał akcyjny MNI SA wzrośnie do 122,6 mln zł z 22,6 mln zł obecnie.

"W oparciu o przygotowane perspektywiczne plany inwestycyjne prowadzimy zaawansowane rozmowy w sprawie przejęcia kilku podmiotów branży medialnej oraz telekomunikacyjnej. Plany te są konsekwencją przyjętej przez MNI SA strategii, która zakłada budowę silnej grupy medialnej pracującej na rzecz rynku medialnego oraz telekomunikacyjnego" - poinformowała spółka w komunikacie.

Reklama

W 2005 roku firma przejęła już kontrolę nad Legion Polska i Pilicką Telefonią.

Według MNI usługi medialne oferowane przy pomocy narzędzi telekomunikacyjnych mają przed sobą perspektywę dynamicznego wzrostu, gdyż nie wymagają inwestycji w infrastrukturę.

Strategia spółki zakłada rozbudowę istniejących oraz budowę nowych możliwości technologicznych, które pozwolą na poszerzenie oferty produktowej oraz wprowadzenie komercyjnych usług związanych z formatami video do telefonów komórkowych.

MNI przygotuje i wprowadzi do sprzedaży usługi dla odbiorców korzystających z sieci 3G, jak Mobil TV, czyli telewizja w telefonie komórkowym, czy VioD, czyli programy TV na życzenie.

Spółka chce też uruchomić rozwiązania pozwalające skierować ofertę produktową MNI i jej kooperantów do odbiorców "nowych mediów" - telewizji internetowej oraz interaktywnej cyfrowej telewizji kablowej.

Cele strategii firma zamierza realizować m.in. poprzez podjęcie działalności jako mobilny operator wirtualny w oparciu o sieć jednego z działających operatorów, rozwinięcie oferty multimedialnej przy wykorzystaniu SMS, MMS, mobilnej transmisji danych oraz szybkiej transmisji danych, a także przejmowanie od TP lokalnych pętli abonenckich i uruchamianie alternatywnych od TP usług telefonii głosowej i szerokopasmowego dostępu do internetu.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: MNI SA | wakacje | Nieplanowane
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »