60 procent Polaków ceni sobie zdanie przyjaciela

60 proc. Polaków, kupując materiały budowlano-wykończeniowe, kieruje się opiniami przyjaciół i znajomych - wynika z najnowszego raportu PBS DGA. Wysoko cenimy sobie również zdanie wykonawców (37 proc. wskazań) oraz pracowników sklepów (55 proc.).

W raporcie znalazły się również wyniki badania znaczenia marki producenta podczas podejmowania decyzji o zakupie. Większość Polaków (55 proc.) jest zgodna, że marka ma dla nich znaczenie. Przeciwnego zdania jest 32 proc. ankietowanych.

Raport "Marka budowlana - jak zdobyć klienta", został przygotowany na zlecenie firmy doradczej On Board PR.

AB

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: procent | Przyjaciele
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »