Sprzedaż premiowana

Nagrody przekazywane klientom w ramach sprzedaży premiowanej punktami stanowią koszt uzyskania przychodów.

Nagrody przekazywane klientom w ramach sprzedaży premiowanej punktami stanowią koszt uzyskania przychodów.

Zgodnie z wyjaśnieniami organów podatkowych sprzedaż premiowa oznacza przekazywanie nagród rzeczowych klientom, którzy dokonali odpowiednio wysokich zakupów. Swoim charakterem przypomina ona reklamę, lecz nie może być do niej zaliczana.

Wydatki na zakup takich nagród mają ścisły związek z prowadzoną działalnością handlową i nakierowane są niewątpliwie na zwiększenie sprzedaży wybranych asortymentów, a tym samym mogą być na mocy przepisu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych zaliczone bezpośrednio do kosztów uzyskania przychodów.

Reklama
Roedl&Partner
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »