Primark wchodzi na polski rynek, szuka 250 pracowników
Primark, międzynarodowa marka odzieżowa, otworzy w warszawskiej Galerii Młociny swój pierwszy sklep w Polsce. Podpisała umowę najmu - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.
Nowy sklep Primark zajmie 3.660 m kw. powierzchni handlowej na dwóch piętrach i będzie oferował modę damską, męską i dziecięcą, w tym obuwie, akcesoria, a także bieliznę i wyposażenie domu. Właścicielami otwartej w maju Galerii Młociny są EPP (70 proc. udziałów) oraz Echo Investment (30 proc.). EPP zarządza inwestycją, a spółka Echo Investment była odpowiedzialna za budowę i wynajem powierzchni.
"Przed ogłoszeniem daty otwarcia Primark we współpracy z Echo Investment dostosuje wynajętą przestrzeń do swoich potrzeb" - napisano w komunikacie Primarku.
Jak podano, od września Primark będzie szukać w Polsce ponad 250 pracowników.
W zeszłym miesiącu Primark otworzył swój pierwszy sklep w Europie Środkowo-Wschodniej w słoweńskiej Lublanie. Firma ogłosiła także plany otwarcia sklepu w Czechach.
Primark to międzynarodowa marka odzieżowa. Firma posiada ponad 370 sklepów i niemal 1,5 mln m kw. powierzchni handlowej w 12 krajach. Zatrudnia ponad 75 tys. osób.
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze