Branża beauty w Polsce rośnie w siłę
W drugiej połowie roku po raz pierwszy w Polsce odbędzie się gala wręczenia nagród Best Brands 2022, podczas której wyróżnione zostaną najlepsze marki na naszym rynku. Jedna z nagród trafi do marki, której w czasie pandemii i związanych z tym ograniczeń udało się utrzymać kontakt z konsumentem i połączyć różne kanały sprzedaży. Dobrym przykładem rynku, na którym marki już od jakiegoś czasu wdrażają strategię omnichannel jest branża kosmetyczna. Wpływ na to ma w dużej mierze popularność mediów społecznościowych, z których korzystają młodzi użytkownicy i rosnący w siłę e-commerce. – W 2022 roku marki zainteresowane dotarciem do nowych konsumentów będą musiały sięgnąć po takie rozwiązania i narzędzia, które pozwolą przebić się z komunikacją w coraz bardziej zatłoczonym Internecie, jak również przyciągną oraz zaangażują konsumenta w Social Media – mówi Adam Kręgielewski, Head of Strategy and Social Media w agencji Labcon / Group One