Dezinformacja i jej wpływ na wizerunek Polski

Jaki wpływ ma dezinformacja na wizerunek Polski w Europie Środkowo-Wschodniej - zastanowią się uczestnicy panelu XXX Forum Ekonomicznego w Karpaczu.

Fake newsy, propaganda, fałszywe czy półprawdziwe narracje - wszystko to tworzy negatywny obraz Polski za granicą a w konsekwencji bariery w nawiązaniu głębszych relacji z państwami regionu. Analizę źródeł dezinformacji przeprowadzą paneliści. Oni też przedstawią rekomendacje dla dziennikarzy, ekspertów i środowisk opiniotwórczych.

W Karpaczu głos zabiorą: Artem Bidenko - przewodniczący Instytut Bezpieczeństwa Informacyjnego Ukrainy, Igor Lewczenko - Dyrektor Departamentu Strategicznego niezależnej platformy New Geopolitics Research Network z Ukrainy, opozycjonista białoruski Anatol Kotau, kierujący Informacyjną Agencją Radiową Polskiego  Radia Paweł Piszczek i Marcin Zarzecki - Prezes Zarządu Polskiej Fundacji Narodowej. A dyskusję poprowadzi Michał Marek, założyciel Centrum Badań nad Współczesnym Środowiskiem Bezpieczeństwa. 

Reklama

Panel jest realizowany w ramach projektu "Wpływ dezinformacji na wizerunek Polski na Ukrainie". Jego zamierzeniem jest analiza obrazu Polski kreowanego w ukraińskiej przestrzeni internetowej, negatywnego wizerunku naszego kraju nie tylko na Ukrainie ale też w innych państwach Europy Wschodniej i jego wpływu na postrzeganie Polski za granicą i budowanie relacji międzynarodowych z jej wschodnimi sąsiadami.

INTERIA.PL/Informacja prasowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »