Nowość dla klientów Banku Pekao. Nowe funkcjonalności w PeoPay

Bank Pekao S.A. wsłuchuje się głosy klientów i wprowadza nowe rozwiązania, które wychodzą naprzeciw ich oczekiwaniom. – Przełamujemy konwenanse, aplikacja mobilna może być taka, jak chcą tego użytkownicy – mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych, Bank Pekao S.A.

Nowości w bankowości elektronicznej Banku Pekao S.A. pojawiają się regularnie i nie omijają aplikacji PeoPay, która wraz z wersją 4.36 stała się jeszcze bardziej osobista. - Niejednokrotnie powtarzamy, że nieodłącznym elementem strategii rozwoju aplikacji PeoPay jest użyteczność. Stawiamy na najlepszy UX, który przekłada się na zadowolenie naszych klientów. Personalizacja sprawia, że aplikacja jest bardziej osobista, przez co klientom jest jeszcze łatwiej korzystać z naszych usług - dodaje Bartosz Zborowski.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów w każdym wieku

Czego dziś oczekują użytkownicy bankowości elektronicznej? Przede wszystkim możliwości łatwego dostosowania aplikacji oraz wszystkich jej funkcjonalności do własnych potrzeb. Obecnie w PeoPay każdy klient może ustawić nowego awatara oraz tło - według gustu i preferencji, niezależnie od wieku.

Reklama

Awatar i tło pozostają widoczne na ekranie startowym przed zalogowaniem do aplikacji oraz na pulpicie - już po zalogowaniu. Klienci Banku Pekao S.A. do wyboru otrzymują aż 22 nowe tapety, w tym m.in. 10 gamingowych. Natomiast młodsze osoby docenią opcję dodania osobistego powitania.

Każdy znajdzie coś dla siebie

Nowości w dostępnej już w App Store i Google Play wersji PeoPay 4.36 jest więcej. To także choćby możliwość zlecania przelewów Sorbnet na kwotę poniżej 1 miliona złotych, które na kontach odbiorców w innych bankach znajdą się w ciągu godziny. Tryb ten to prosty sposób na szybkie i terminowe opłacenie m.in. wysokiego zadatku, zaliczki czy wadium. 

Z kolei podczas wykonywania przelewów do urzędów lub przelewów krajowych w trybie płatności podzielonej, istnieje możliwość wybrania przyszłej daty ich realizacji.

Bankowość elektroniczna Bank Pekao S.A. nie tylko odpowiada na oczekiwania klientów (zainstalowano ją na 3,4 mln urządzeń), ale również konsekwentnie podąża za rynkowymi trendami. Świadczy o tym wyróżnienia w najnowszym rankingu "Instytucja Roku 2023" organizowanym przez firmę Moje Bankowanie w kategoriach "Najlepsza aplikacja mobilna", "Najlepsza bankowość internetowa" oraz "Najlepszy zdalny proces otwarcia konta".

artykuł sponsorowany
materiały promocyjne
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »