Amazon Prime Day powraca z imponującymi okazjami 11-12 lipca
Amazon Prime Day po raz drugi odbędzie się w Polsce, oferując klientom Prime dostęp do tysięcy promocji na Amazon.pl. Podczas dwudniowego wydarzenia pojawią się wyjątkowe okazje na zakup urządzeń Amazon i najpopularniejszych zagranicznych marek – m.in. Sony, DJI, Bose, Philips i Lego – oraz duże zniżki na produkty polskich firm – m.in. Krosno, Wedel, Eveline i DAX Cosmetics. Osoby, które jeszcze nie dołączyły do Prime, mogą z niego skorzystać bezpłatnie i wziąć udział w wydarzeniu Amazon Prime Day w ramach 30-dniowego okresu próbnego.
Wielkimi krokami zbliża się największe wydarzenie zakupowe w sklepie Amazon.pl -Amazon Prime Day. W dniach 11-12 lipca klienci Prime będą mogli zaoszczędzić dzięki wyjątkowym promocjom na produkty z różnych kategorii, m.in. elektronikę, wyposażenie domu, urządzenia Amazon, produkty codziennego użytku, kosmetyki, gry komputerowe, zabawki czy sprzęt sportowy.
"Zeszłoroczna, pierwsza edycja Amazon Prime Day w Polsce była bardzo ważnym momentem dla nas, naszych klientów i lokalnych partnerów handlowych - powiedział Marco Reissig, Country Manager Amazon.pl. - Cieszymy się, że po raz kolejny klienci Prime będą mogli skorzystać z imponujących okazji, zarówno na produkty największych marek, jak i te od małych i średnich przedsiębiorców".
Pierwszy Amazon Prime Day odbył się w dziewięciu krajach w 2015 r. z okazji 20. rocznicy założenia Amazon. W Polsce subskrypcja Amazon Prime została wprowadzona w październiku 2021 r., zapewniając klientom dostęp do tego, co najlepsze w ofercie zakupowej i rozrywkowej Amazon - m.in. szybkich i darmowych dostaw milionów produktów bez minimalnej wartości zamówienia, a także do nagradzanych filmów i seriali, w tym oryginalnych produkcji Amazon w serwisie Prime Video, bezpłatnych gier komputerowych i materiałów in-game w Prime Gaming, wyjątkowych promocji Prime przez cały rok i nie tylko. Osoby, które jeszcze nie dołączyły do Prime, mogą skorzystać z darmowego 30-dniowego okresu próbnego pod adresem: Amazon.pl/prime. Po jego upływie subskrypcja Prime kosztuje 49 zł rocznie lub 10,99 zł miesięcznie.
Podczas Amazon Prime Day na klientów z Polski czekają wyjątkowe promocje, m.in. na urządzenia Amazon: Kindle, Echo i FireTV, na elektronikę od Sony, DJI, Steelseries, JBL, Logitech i Bose, ulubione zabawki dziecięce i podstawowe produkty dla dzieci: Lego, Playmobil, Barbie, Hot Wheels i Fisher-Price, niezbędne produkty do domu i kuchni: Philips, De’Longhi, Bosch, Finish, Vileda, Tefal i Gerlach, marki odzieżowe: Crocs, Ecco, Levi’s i LEE, najchętniej wybierane kosmetyki: L’Oréal, Eveline, Rimmel, Maybelline, DAX Cosmetics, perfumy Adidas, David Beckham czy Bruno Banani i wiele innych. Przez cały okres wydarzenia Amazon Prime Day klienci znajdą również tysiące okazji polskich marek, np. Wedel, Krosno i niezależnych partnerów handlowych Amazon - w większości małych i średnich przedsiębiorstw: m.in. Kubota Store, Packshi, Springos, SFD Nutrition czy Soxo.
Najnowsze informacje na temat Amazon Prime Day w Polsce można znaleźć na stronie: Amazon.pl/primeday
Amazon Prime zadebiutował w Polsce w październiku 2021 roku. Klienci Prime mają dostęp do wszystkiego co najlepsze w Amazon w zakresie zakupów i rozrywki, w tym do szybkich i darmowych dostaw milionów produktów, bez minimalnej kwoty zamówienia, nawet następnego dnia, obszernego katalogu nagradzanych filmów i seriali w Prime Video, darmowych gier i materiałów in-game dzięki Prime Gaming, a także do ekskluzywnych okazji Prime przez cały rok. Każdy może wypróbować Prime w ramach bezpłatnego 30-dniowego okresu próbnego, aktywowanego na Amazon.pl/prime. Po tym okresie Prime będzie dostępny za jedyne 49 zł rocznie lub 10,99 zł miesięcznie. Z pakietu można zrezygnować w dowolnym momencie.
Sklep Amazon.pl został uruchomiony 2 marca 2021 r. Klienci mogą robić zakupy w przystępnych cenach, wybierając z katalogu liczącego ponad 400 milionów produktów w ponad 30 kategoriach i korzystać z darmowych i szybkich dostaw oraz rozrywki w ramach Amazon Prime. Amazon zainwestował w Polsce od 2012 roku ponad 18,5 mld zł. Kwota ta obejmuje zarówno wydatki kapitałowe na infrastrukturę, w tym m.in. centra logistyczne, biura korporacyjne i zaplecze technologiczne, jak i działalność operacyjną: wynagrodzenia oraz rozwój usług dla klientów. Centra Rozwoju Technologii Amazon (Amazon Development Centers) w Gdańsku, Warszawie i Krakowie dostarczają innowacyjne rozwiązania wspierające produkty i usługi Amazon na całym świecie, w tym m.in. rozwiązania głosowe Alexa. Amazon stworzył dotychczas w Polsce ponad 70 000 bezpośrednich i pośrednich miejsc pracy w dziesięciu nowoczesnych centrach logistycznych, Amazon Web Services w Warszawie i Amazon Development Centers oraz w łańcuchu dostaw, wspierającym operacje Amazon oraz w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach, które prowadzą sprzedaż za pośrednictwem sklepu, docierając do setek milionów klientów na całym świecie.
Amazon wyznaje cztery zasady przewodnie: koncentrację na kliencie, a nie na konkurencji, pasję do innowacyjnych rozwiązań, zaangażowanie na rzecz doskonałości operacyjnej oraz myślenie długofalowe. Amazon dąży do tego, by być najlepszym pracodawcą, najbezpieczniejszym miejscem pracy oraz najbardziej zorientowaną na klienta firmą na świecie. Amazon jako pierwszy na świecie wprowadził m.in. następujące produkty i usługi: opinie klientów, zakupy za pomocą jednego kliknięcia, spersonalizowane rekomendacje, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, program Postaw na Swój Rozwój, tablety Fire, TV Fire, Amazon Echo, Alexa, technologia Just Walk Out, Amazon Studios i Deklarację Klimatyczną (The Climate Pledge). Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź biuro prasowe i naszego bloga Aboutamazon.pl oraz śledź nas na Facebooku, Instagramie, Twitterze @AmazonNewsPL i YouTube.
Więcej informacji na stronie: Amazon.pl/primeday