ENDORFY — nowa globalna marka technologiczna

Spółka Cooling, właściciel SPC Gear oraz SilentiumPC, prezentuje nową markę — ENDORFY. To efekt międzynarodowej ekspansji oraz poszerzenia grupy odbiorców. ENDORFY wychodzi poza segment gamingu i dociera do fanów nowoczesnej technologii.

ENDORFY to długoterminowa inwestycja w globalny rozwój. Spółka tworzy silną markę wpisaną w aktualne trendy, która sprosta wymogom międzynarodowych klientów oraz podbije branżę technologiczną.

"Po lokalnym sukcesie dalsza ekspansja jest naturalna - mówi Łukasz Zdziech, CEO spółki Cooling. - Stale rozwijamy się pod względem jakości oraz zasięgu. Obiecujące wyniki notujemy na rynkach zagranicznych, np. w Niemczech. Przyszedł czas, by zwiększyć skalę działań. Będziemy obecni w niemal całej Europie, a w przyszłości na świecie. Wierzę, że ENDORFY będzie konkurować z największymi w branży pod względem jakości i dostępności produktów".

ENDORFY kieruje produkty do wszystkich użytkowników technologii, komunikacyjnie dociera także poza branżę gamingową.

"Wywodzimy się z gamingu, jednak odbiorcy dawno przestali być tylko graczami. To także streamerzy, podcasterzy, pisarze... Wszyscy, którzy uwielbiają korzystać z technologii - wyjaśnia Łukasz Zdziech. - Stworzyliśmy markę, która będzie istotna zarówno dla gamerów, jak i ludzi spoza świata gier. Chcemy kojarzyć się z radością obcowania z innowacyjnymi produktami".

ENDORFY jest dla wszystkich, którzy chcą się bawić technologią. U podstaw leży niemal koleżeńska relacja firmy z odbiorcami, na której opiera się wizja nowego brandu spółki Cooling.

"Co łączy wszystkie grupy naszych klientów? Emocje przeżywane dzięki technologii — dodaje Jacek Serwański, dyrektor marketingu Cooling. - To radość, kiedy wygrywasz mecz w grze, duma, kiedy pokazujesz samodzielnie złożony komputer. To chwila relaksu po długim dniu, gdy w słuchawkach leci ulubiona muzyka. Te momenty są bardzo ważne, bo spajają użytkowników technologii".

Wyróżnikiem marki będzie też identyfikacja wizualna. ENDORFY opiera się na unikatowych kolorach, z której nie korzysta żaden podmiot znany w branży.

"Przykładamy dużą wagę do detali, co widać choćby po pudełkach, które zaprojektowaliśmy dla ENDORFY - tłumaczy Jacek Serwański. - Białe pudełko od razu wyróżnia się na półce sklepowej, na której w działach technologicznych zazwyczaj dominuje kolor czarny. Na opakowaniu pokazujemy produkt z niemal każdej strony. Dzięki temu klient może zobaczyć to, co kupuje, nawet bez otwierania opakowania".

Najważniejsze produkty, dostępne w ofercie już 5 października 2022 r.:

  • systemy chłodzenia Navis F280 - zapewniają pracę w ciszy,
  • mikrofony Solum Studio i Solum Broadcast - są sposobem na czysty dźwięk podczas wielogodzinnych nagrań,
  • bezprzewodowe klawiatury Thock Compact - pozwalają zapomnieć o plączących się kablach,
  • myszki GEM oraz GEM Plus w wersji Onyx White - łączą w sobie czułość ruchu i oryginalny design.

Spółka Cooling powstała w 1993 r. Firma Zbigniewa Zdziecha sprzedawała akcesoria komputerowe. 10 lat później powstał pierwszy sklep internetowy. W 2007 roku producent stworzył markę SilentiumPC produkującą wentylatory. Brand rósł szybko i w 2012 roku miał w ofercie obudowy, chłodzenia powietrzne i zasilacze. Kolejny przełom nastąpił w roku 2016, gdy spółka weszła na rynek akcesoriów komputerowych i uruchomiła SPC Gear. Pierwszym produktem marki był wysokiej jakości fotel gamingowy, kolejnymi serie klawiatur dla graczy, mikrofon streamingowy, ultralekka myszka i słuchawki VIRO. Przedsiębiorstwo jest liderem na polskim rynku w segmentach sprzedaży obudów, zasilaczy oraz chłodzeń powietrznych, a słuchawki SPC Gear VIRO utrzymują się na pierwszym miejscu list sprzedaży.

KONTAKT:

Jacek Serwański
tel. +48 794 672 402
e-mail: jacek.serwanski@cooling.pl

Źródło informacji: Cooling Sp. z o.o.

materiały promocyjne
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »