Włączmy solidarność energetyczną - nowa kampania E.ON Polska skierowana do klientów biznesowych
Firma E.ON Polska wystartowała z nową kampanią skierowaną do klientów biznesowych. Zachęca firmy do solidarnego działania na rzecz racjonalnego gospodarowania energią. Kampania pokazuje, co mogą zrobić przedsiębiorcy, by zminimalizować wpływ kryzysu na ich codzienne funkcjonowanie.
W trudnym czasie niedoboru źródeł energii elektrycznej oraz jej wysokich cen firmy szukają sposobów na optymalizację zużycia energii i tym samym obniżenie kosztów działania. E.ON Polska to ekspert z dziedziny energetyki, z szeroką wiedzą i dostępem do najnowszych technologii w tym zakresie. Firma chce podzielić się swoimi doświadczeniami z zakresu efektywności energetycznej ze środowiskiem biznesowym.
W ramach rozpoczętej kampanii przygotowała pakiet praktycznych wskazówek dla firm - od niewielkich, ale niezwykle skutecznych zmian w codziennych nawykach, po dokładny przegląd procesów biznesowych. Firma pokazuje również możliwości inwestycyjne, które pomogą zwiększyć efektywność energetyczną firmowych urządzeń i instalacji. W szerszej perspektywie takie inwestycje mogą być potraktowane jako zabezpieczenie zrównoważonego i oszczędnego rozwoju przedsiębiorstwa w przyszłości.
"Przygotowaliśmy zbiór konkretnych porad i rozwiązań dla przedsiębiorców. Pomogą one racjonalnie gospodarować energią elektryczną, co szczególnie w czasach kryzysu jest koniecznością. Naszym głównym przesłaniem jest solidarność energetyczna - wspólne działanie dla wspólnego dobra" - tak o kampanii "Włączmy solidarność energetyczną" mówi Małgorzata Eull, dyrektor pionu klientów biznesowych w E.ON Polska.
Z materiałami opracowanymi przez E.ON Polska, przedsiębiorcy mogą zapoznać się na stronie https://eon.pl/solidarnosc-energetyczna. Znajdą tam m.in. przewodnik "Jak efektywnie zarządzać energią w firmie" - kompendium wiedzy i zbiór konkretnych rozwiązań dla biznesu. Ma on pomóc m.in. w opracowaniu zasad zarządzania energią, które będą dostosowane do potrzeb danej firmy. Przewodnik zawiera też korzyści, które można osiągnąć dzięki audytowi energetycznemu, regularnemu monitorowaniu zużywanej energii oraz stanu technicznego urządzeń, które firma ma na wyposażeniu.
E.ON Polska prezentuje także rozwiązania zastosowane w wybranych firmach, które w skuteczny sposób obniżyły koszty zużycia energii. Wśród przykładów do naśladowania znajdziemy firmę Develey Polska, Lyreco Polska oraz warszawską Akademię Wychowania Fizycznego.
"Poprzez wymianę dobrych praktyk i doświadczeń możemy osiągnąć lepsze rezultaty i aktywnie zapobiegać skutkom kryzysu na rynku energii. Jednocześnie wierzymy, że kierując się prostymi zasadami, każda firma może zrobić realne postępy w efektywnym wykorzystywaniu energii" - dodaje Małgorzata Eull.
Godnym uwagi elementem kampanii dedykowanej klientom biznesowym jest webinar z udziałem ekspertów branżowych, który odbędzie się 26 października 2022 roku o godzinie 11:00. Wiodącym tematem spotkania będzie obecna sytuacja na rynku energii elektrycznej oraz porady, jak zabezpieczyć firmę przed skutkami kryzysu energetycznego. Udział w webinarze jest bezpłatny, a każda zapisana osoba otrzyma dostęp do nagrania z webinaru.
Webinar będzie okazją, aby spotkać się z praktykami, skorzystać z ich wiedzy i doświadczenia. To także szansa, aby znaleźć odpowiedzi na pytania, które są kluczowe dla codziennego funkcjonowania oraz przyszłości wielu przedsiębiorstw. Spotkanie poprowadzi Bartłomiej Derski, prawnik, ekonomista i dziennikarz portalu WysokieNapiecie.pl. Panelistami będą: Małgorzata Eull, dyrektor Pionu Klientów Biznesowych E.ON Polska S.A., Łukasz Musiałkiewicz, dyrektor Pionu Zarządzania Portfelem Energii E.ON Polska S.A. oraz Michał Skorupa, prezes zarządu E.ON Foton Sp. z o.o.
Źródło informacji: E.ON Polska S.A.