Co zmotywuje pracownika? To mechanizmy znane z gier

Wojciech Szeląg

Wojciech Szeląg

Nawet małe nagrody w grach motywują nas do grania, zróbmy to samo w pracy!
Nawet małe nagrody w grach motywują nas do grania, zróbmy to samo w pracy!123RF/PICSEL
Nowe systemy motywacji powinny przypominać gry komputeroweINTERIA.TVInteria.tv
  • Gamifikacja to wykorzystywanie mechanizmów z gier do zmiany zachowań pracowników
  • Globalny rynek gamifikacji osiągnie do 2028 r. wartość 58,8 mld dol.
  • Gry komputerowe mają ponad 3 mld użytkowników na całym świecie
  • Pracownika motywują nawet małe kwoty, ale uzyskiwane zaraz po sukcesie, a nie nagroda raz do roku
  •  Rywalizacja działa na 20 proc. pracowników, dla reszty istotna jest równowaga między zadaniem a umiejętnościami

Nasza praca też jest grą

Poziom stresu jako miara trudności zadania

Wyścig z samym sobą

Rankingi i konkursy już nie motywują

Światowy rynek gamifikacji

Wyjazdy integracyjne nie zastąpią pieniędzy

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?