Piotr Henicz, wiceprezes Itaki: W 2020 roku straciliśmy 800 tys. klientów

Piotr Henicz, wiceprezes Itaki.
Piotr Henicz, wiceprezes Itaki.materiały prasowe

Zobacz również:

    W 2020 roku chcieliśmy przekroczyć obsługę ponad miliona klientów a obsłużyliśmy około 200 tysięcy. Czyli mówimy o spadku 80-81 proc. jeżeli chodzi o liczbę klientów. Jeśli chodzi o spadek obrotów, to jest jeszcze wyższy - szacujemy na 84-85 proc.

    Zobacz również:

      Ludzie nie boją się podróżować, tylko muszą mieć określoną wiedzę. I to jest dla nas największy problem w tej chwili, aby klientów informować, odpowiadać na pytania dotyczące obostrzeń w danym kraju.

      Zobacz również:

        Liczymy na to, że w ramach Schengen albo i dalej nastąpi porozumienie, na podstawie którego turyści będą mogli swobodniej przekraczać granice. Sam fakt posiadania paszportu szczepień nie załatwi sprawy.
        Nie oszukujmy się, efekty tego, że społeczeństwo będzie zaszczepione, biura podróży odczują najwcześniej w sezonie zimowym 20/21, może w listopadzie, w grudniu.
        Najbliższy sezon musi być zdecydowanie lepszy od 2020. Podobnego, drugiego sezonu żadne biuro podróży nie jest w stanie przeżyć.
        Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?