E- commerce - przyszłość, która dzieje się na naszych oczach

Już niebawem po raz pierwszy w naszym kraju zostaną wręczone nagrody Best Brands. Marki biorące udział w konkursie powalczą m.in. o tytuł Best Omnichannel Brand. Wyróżniona zostanie firma, której najlepiej udało się połączyć różne kanały sprzedaży. Pandemia zmieniła nasze przyzwyczajenia zakupowe. Do kupowania w sieci z każdym miesiącem przekonuje się coraz więcej Polaków. Zakupy online robi obecnie o 23 proc. więcej ludzi niż przed pandemią – statystycznie to osiem osób na dziesięć. Rosnąca chęć kupowania w sieci zaowocowała korzystniejszą ofertą dla konsumentów: tańszymi dostawami, darmowymi zwrotami czy kodami rabatowymi.


.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »