Inteligo na fali

Nowe produkty ubezpieczeniowe, udzielanie klientom kredytów oraz poszerzenie dotychczasowej oferty mobile bankingu - takie są najistotniejsze plany konta Inteligo na rok bieżący.

Nowe produkty ubezpieczeniowe, udzielanie klientom kredytów oraz poszerzenie dotychczasowej oferty mobile bankingu - takie są najistotniejsze plany konta Inteligo na rok bieżący.

Do końca tego roku konto Inteligo planuje pozyskanie ponad 200 tys. klientów, co jest założeniem bardzo realnym zważywszy na fakt, iż na 31 stycznia br. liczba klientów konta przekroczyła 120 tysięcy.

Wartość złożonych na kontach Inteligo depozytów zbliża się obecnie do 300 mln zł - powiedział PG Konrad Korobowicz, członek zarządu spółki. Jeśli zaś chodzi o nasze plany na rok bieżący, to chcielibyśmy wprowadzić do naszej oferty zarówno produkty ubezpieczeniowe, jak i kredyty, chcemy również rozszerzyć ofertę dla małych i średnich firm, gdyż jest to stabilny i aktywny klient oraz poszerzyć ofertę tzw. mobile bankingu, czyli operacji wykonywanych przez telefon komórkowy - dodaje Konrad Korobowicz.

Reklama

Bankowcy z Inteligo zamierzają również ułatwić swym klientom elektroniczny dostęp do funduszy inwestycyjnych, w związku z czym prowadzą w tej sprawie negocjacje z jednym z zainteresowanych partnerów.

Do końca ubiegłego roku Inteligo zdobyło 113 tysięcy klientów, natomiast wartość zgromadzonych depozytów przekroczyła 250 mln zł. Plany na maj 2002 r. przewidują obsługiwanie 150 tys. klientów.

Ponadto Inteligo Financial Services najdalej w 2004 r. osiągnie rentowność - mówią przedstawiciele spółki.

Rozmowa z Konradem Korobowiczem ukaże się w jednym z najbliższych wydań PG.

Prawo i Gospodarka
Dowiedz się więcej na temat: plany | konta | Inteligo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »