W ciągu roku 150.000 Klientów

Jest rekordzistą Europy Środkowej w zdobywaniu zaufania, bo w ciągu zaledwie roku zdobyło sobie zaufanie stu pięćdziesięciu tysięcy Klientów, którzy powierzyli mu przeszło 380 milionów złotych.

Jest rekordzistą Europy Środkowej w zdobywaniu zaufania, bo w ciągu zaledwie roku zdobyło sobie zaufanie stu pięćdziesięciu tysięcy Klientów, którzy powierzyli mu przeszło 380 milionów złotych.

Ma niewiele wspólnego ze zwykłymi instytucjami finansowymi pełnymi marmurów, okienek, urzędników i formularzy. To Inteligo - przyjazne Klientom konto, które zdobywa przebojem polski rynek i właśnie świętuje swoje pierwsze urodziny.

Kiedy rok temu rodziło się konto Inteligo wielu twierdziło, że jego koncepcja nie pasuje do polskich warunków. Na rynku działało już kilkadziesiąt banków

z wystawnymi siedzibami, armią urzędników oraz innymi kosztownymi atrybutami tradycyjnych instytucji finansowych. Okazało się jednak, że ich klienci mają dosyć stania w kolejkach i dyskutowania z urzędnikami, że są spragnieni nowej jakości, że chcą mieć przez całą dobę, siedem dni w tygodniu łatwy i nieskrępowany dostęp do swoich pieniędzy. Tę nową jakość dało im konto Inteligo.

Reklama

- Aby stać się właścicielem konta Inteligo nie trzeba mieć ponadprzeciętnych zarobków i pełnomorskiego jachtu. Konto Inteligo miało być przyjazne ludziom

i takie właśnie jest: wygodne i proste w obsłudze. No i ma to, co Klienci lubią najbardziej - wysokie oprocentowanie i pełen dostęp do pieniędzy przez 24 godziny na dobę - powiedział Tomasz Kaźmierowski, Członek Zarządu Inteligo Financial Services S.A.

Żeby zdobyć w rok 150 tys. Klientów trzeba było oczywiście czegoś więcej niż tylko prostej procedury zakładania rachunku. W ramach wysokooprocentowanego konta, Inteligo dało Klientom szereg innowacyjnych usług towarzyszących. Dysponowanie własnymi pieniędzmi stało się proste i bezpieczne jak nigdy dotąd w Polsce. Dzięki EmailMoney posiadacze konta Inteligo mogą dokonywać przelewów za pomocą poczty elektronicznej i nie muszą znać numeru rachunku odbiorcy. Wystarczy, że znają jego adres e-mail. Inna usługa - QuickMoney - sprawiła, że słowo "błyskawiczny" w bankowości odzyskało swoje prawdziwe znaczenie. Klient loguje się w serwisie www Inteligo, wybiera jeden

z posiadanych przez siebie rachunków, podaje numer rachunku innego posiadacza konta Inteligo oraz kwotę przelewu. Pieniądze w tej samej chwili trafiają do odbiorcy, a obaj Klienci otrzymują wiadomości SMS potwierdzające kwotę przelewu oraz saldo swojego rachunku po transakcji.

U podstaw filozofii działania konta Inteligo leży tworzenie produktów przyjaznych Klientom, funkcjonalnych i innowacyjnych. Do takich produktów zalicza się

z pewnością, wprowadzona w lutym 2002 roku, usługa "Płacę SMS-em" - pierwsza w Europie Środkowej tak zaawansowana aplikacja mobilnej bankowości, stworzona w technologii SIM Toolkit (STK) wspólnie z Polkomtel S.A. Umożliwia ona abonentom sieci Plus GSM posiadającym konto Inteligo realizację szeregu transakcji bankowych wprost z menu telefonu komórkowego. Gwarantuje najprostszy i najszybszy dostęp do historii i stanu konta, a ponadto pozwala zlokalizować pobliskie bankomaty.

- Mój znajomy, który mieszka w bloku na szóstym piętrze, opowiedział mi niedawno jak korzysta z usługi "Płacę SMS-em". Na parterze wyjmuje ze skrzynki pocztowej korespondencję. Wsiada do windy, naciska guzik i między parterem

a szóstym piętrem bez problemu opłaca dwa rachunki - powiedział Konrad Korobowicz, Członek Zarządu Inteligo Financial Services S.A.

Funkcjonalność i innowacyjność usługi "Płacę SMS-em" została bardzo szybko doceniona przez Klientów. Już po miesiącu od jej wprowadzenia korzystało z niej ponad tysiąc osób.

W marcu bieżącego roku pod marką Inteligo weszła kolejna nowość - szybki kredyt gotówkowy dla Klientów indywidualnych. Można go określić dwoma słowami: minimum formalności. Wstępna decyzja kredytowa zapada już w momencie składania wniosku kredytowego na szyfrowanej stronie www lub

w czasie rozmowy telefonicznej z konsultantem Inteligo. Nie są już potrzebni poręczyciele lub zabezpieczenia kredytu wymagane przez tradycyjne banki. Wystarczy wniosek, umowa kredytowa oraz dokument potwierdzający źródło i wysokość dochodów. Kurier dostarcza Klientowi komplet dokumentów, a już w 48 godzin po odesłaniu ich do banku, pieniądze trafiają na konto Klienta.

Inteligo nie spoczęło na laurach po wprowadzeniu kredytu. Jeszcze w tym samym miesiącu Klienci otrzymali następną atrakcyjną usługę - "Płacę z Inteligo". Dzięki niej posiadacze konta Inteligo mogą szybko i bezpiecznie robić zakupy w Sklepie Wirtualnej Polski bez konieczności podawania numeru karty płatniczej. Po wybraniu towaru, a następnie opcji "Płacę z Inteligo" Klient jest przenoszony automatycznie do szyfrowanego serwisu www Inteligo. Tutaj potwierdza zlecenie już zdefiniowanego przelewu za zamówione towary ze swojego konta na konto sklepu. Następnie wraca do witryny sklepowej, gdzie może kontynuować zakupy. Zamówione towary są dostarczane Klientowi pocztą kurierską.

W ciągu roku działalności Inteligo zdobyło zaufanie Klientów, a także uznanie specjalistów i mediów. Za najwyższy poziom usług oferowanych Klientom, ich funkcjonalność oraz innowacyjność konto Inteligo było wielokrotnie nagradzane. Między innymi przez Prezesa NBP, dziennik Życie, prestiżowy miesięcznik Home&Market czy Gazetę Finansową.

Szefowie Inteligo Financial Services S.A. i Bankgesellschaft Berlin (Polska) SA są przekonani, że przy obecnej dynamice wzrostu konto Inteligo zdobędzie do końca bieżącego roku ponad 200 tys. Klientów i co najmniej 500 mln PLN depozytów.

Konto Inteligo jest prowadzone w Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A. Bank ten należy do Bankgesellschaft Berlin AG - jednego z większych banków europejskich. Bankgesellschaft Berlin jest bankiem uniwersalnym, niemniej jedną z jego najmocniejszych stron jest bankowość detaliczna. W Niemczech obsługuje on ponad 3 mln Klientów indywidualnych. W Polsce działa od 1997 roku.

Inteligo Financial Services S.A. to firma odpowiedzialna za rozwój, badania, sprzedaż i dystrybucję oraz marketing konta Inteligo.

Bankgesellschaft Berlin AG jest 100% akcjonariuszem Inteligo Financial Services S.A.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Berlin | zaufanie | konto | konta
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »