Ważny komunikat PKO BP. Klienci dostają e-mail, "możesz stracić pieniądze"

PKO BP wydał ważny komunikat, klienci dostają niebezpieczny e-mail
PKO BP wydał ważny komunikat, klienci dostają niebezpieczny e-mail123RF/PICSEL

Ważny komunikat PKO BP

Zobacz również:

PKO BP ostrzega klientów przed wiadomościami

PKO BP wyjaśnia: Klient może chronić się samodzielnie

  • dokładnie sprawdzać treść SMS-a i powiadomień IKO, 
  • nikomu nie udostępniać swoich poufnych danych, 
  • nie zakładać, że widoczna nazwa nadawcy jest prawdziwa, 
  • zachować ostrożność, jeśli wiadomość wzbudza podejrzenia, 
  • sprawdzać adresy i certyfikaty bezpieczeństwa stron, na których się logujesz, 
  • aktualizować urządzenia i oprogramowanie na komputerze oraz urządzeniach mobilnych, 
  • tworzyć długie i skomplikowane hasła, 
  • nie używać tego samego hasła do różnych kont, 
  • nie logować się do serwisu iPKO i aplikacji IKO oraz nie robić transakcji online przez niezabezpieczone Wi-Fi, 
  • nie podłączać nieznanych, zewnętrznych nośników danych do swoich urządzeń. 
"Gość Wydarzeń". Domański wskazał różnicę pomiędzy Brzoską i MuskiemPolsat NewsPolsat News
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?