EFL - kolejne mądre posunięcie lidera

EFL po raz kolejny potwierdził, że jest firmą nowoczesną i mądrą. Silne strony lidera polskiego rynku leaisngowego to doskonałe kontakty, z niektórymi dealerami samochodów, rozległa sieć sprzedaży (sama w sobie zróżnicowana podmiotowo) i duża (konsekwentnie powiększana) liczba zadowolonych klientów.

EFL po raz kolejny potwierdził, że jest firmą nowoczesną i mądrą. Silne strony lidera polskiego rynku leaisngowego to doskonałe kontakty, z niektórymi dealerami samochodów, rozległa sieć sprzedaży (sama w sobie zróżnicowana podmiotowo) i duża (konsekwentnie powiększana) liczba zadowolonych klientów.

Te atuty pozwalają uznać leasingodawcę za jednego z najlepszych sprzedawców samochodów osobowych w Polsce. Efekt skali sprzedaży, którą generuje EFL, pozwala na uzyskanie dodatkowych niedostępnych dla jego konkurentów warunków we współpracy z producentami i importerami samochodów.

EFL jest również dużym dostawcą samochodów z rynku wtórnego - tych, których klienci po zakończeniu umów leasingowych nie wykupili oraz samochodów, które z innych przyczyn wróciły do leasingodawcy.

Moje uznanie dla EFL tym razem wynika z rozmachu i biznesowej przebiegłości wrocławskiej firmy.

Reklama

W Swarzędzu powstał właśnie pierwszy w kraju Hipermarket samochodowy. Jego twórcą i pomysłodawcą jest Ireneusz Szpot - biznesmen dotychczas sprzedający samochody marki Opel.

Przedsięwzięcie dobre w swej idei - wymaga od twórcy - załatwienia dwóch newralgicznych spraw: dostawy towarów i - w związku z realiami rynkowymi - źródła finansowania sprzedaży.

Towarem są tutaj samochody, muszą one być przynajmniej dobrej jakości i pochodzić z wiarygodnego źródła. I tą właśnie możliwość dostrzegł EFL wchodząc do tego przedsięwzięcia, dzięki któremu wykorzysta posiadane już atuty i wzmocni swoją pozycję u dostawców, a także obniży koszty upłynnienia sprzętu poleasingowego. Każdy kupowany przez hipermarket samochód musi mieć udokumentowane źródło pochodzenia. Z drugiej strony Hipermarket uzyska samochody z pełną dokumentacją z pewnego źródła.

Europejski Fundusz Leasingowy od niedawna oferuje swoim klientom tzw. leasing klasyczny - mówi Jakub Malski wiceprezes EFL. Leasing klasyczny jest produktem finansowym, który z powodzeniem od lat funkcjonuje w Europie. Jego ideą jest przekazanie pojazdu leasingobiorcy przy minimalnych czynszach miesięcznych, z pozostawieniem swobody wyboru pomiędzy ostatecznym zakupem pojazdu lub wymianą na nowy po zakończeniu umowy - stwierdza wiceprezes Malski.

Ten produkt doskonały dla klienta (za niskie czynsze miesięczne uzyskuje władanie nad samochodem) spowoduje, że EFL może dysponować sporą liczbą samochodów poleasingowych w dobrym stanie. A te z kolei może spieniężyć następnie za pośrednictwem Hipermarketu.

Horoszkiewicz

brak
Dowiedz się więcej na temat: samochody | hipermarket
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »