Utrudnienia w kilku bankach. Prace techniczne, wyłączone bankomaty i brak płatności Blikiem (4-5 marca 2023 r.)

Klienci kilku banków działających w Polsce w najbliższych dniach nie będą mogli skorzystać z bankowości elektronicznej, mobilnej czy płatności Blikiem.

VeloBank bez internetu i Blika

Z soboty na niedzielę (z 4 na 5 marca) od godziny 23:50 do 19:00 prowadzone będą prace techniczne. W związku z tym klienci:

  • nie zalogują się do bankowości internetowej i mobilnej
  • będą mieć utrudnione płatności online kartą
  • nie skorzystają z Blika

Klienci będą mogli natomiast:

Reklama
  • wpłacać i wypłacać gotówkę kartą z bankomatu
  • płacić w sklepach stacjonarnych: kartą płatniczą, zbliżeniowo telefonem (np. Apple Pay, Google Pay) lub zegarkiem i opaską (np. SwatchPAY, Garmin Pay)

PKO BP - kilka godzin bez IKO

Prace serwisowe w PKO BP i Inteligo zostaną przeprowadzone w niedzielę (5 marca) od godziny 00:00 do 05:00. W tym czasie nie będzie działać aplikacja IKO oraz iPKO Biznes mobile. Nie będzie można również płacić zbliżeniowo telefonem ani kodem Blik.

Credit Agricole z przerwą na stronach internetowych

W sobotę (4 marca) od godziny 00:00 do 04:00 mogą wystąpić przerwy w dostępie do stron internetowych: credit-agricole.pl oraz klubkorzysci.pl. Przerwa nie wpłynie na korzystanie z serwisu internetowego CA24 eBank oraz mobilnego CA24 Mobile.

ING Bank Śląski bez Maklera i bankomatów

W sobotę (4 marca) z powodu prac technologiczno-serwisowych od godziny 08:00 do 18:00 niedostępny będzie moduł Makler w systemie bankowości internetowej.

Natomiast w nocy z niedzieli (5 marca) na poniedziałek (6 marca) od godziny 00:00 do 03:00 planowane są prace serwisowe, w wyniku których mogą wystąpić problemy z realizacją transakcji w urządzeniach sieci ING/Planet Cash. Transakcje we wrzutniach mogą być realizowane w trybie off-line.

Bank BPS z zakłóconą autoryzacją transakcji

W niedzielę (5 marca) od godziny 00:01 do 01:30 mogą występować chwilowe przerwy w autoryzacji transakcji kart wydanych w Grupie BPS

mBank - 8 godzin bez eMaklera

W sobotę (4 marca) nastąpi 8-godzinna przerwa techniczna. Prace serwisowe są planowane od godziny 7:00 do 15:00. W ich trakcie nie będzie można skorzystać z maklerskich aplikacji mobilnych oraz eMaklera.

Santander Consumer Bank bez bankowości internetowej

Prace serwisowe odbędą się z soboty (4 marca) na niedzielę (5 marca) od godziny 22:30 do 6:00. Niedostępna będzie aplikacja mobilna oraz bankowość internetowa. Przerwa techniczna nie wpłynie na płatności kartami kredytowymi i wypłaty pieniędzy z bankomatów.

Opr. JB

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Bank | płatności | BLIK
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »