12 sierpnia rozpoczął nadawanie mjuzik.tv

We wtorek rozpoczął nadawanie kanał telewizyjny mjuzik.tv. Pojawił się on na miejscu należącej do grupy 4fun Media stacji rbl.tv.

4fun Media chce, aby jej nowy kanał telewizyjny mjuzik.tv miał docelowo 0,2 proc. udziałów w oglądalności w grupie komercyjnej 16-49. Spółka zamierza również dalej poszerzać zasięg nowego kanału - poinformowała Hanna Krawczyńska, PR Manager 4fun Media.

- Naszym celem jest, aby mjuzik.tv osiągnął udział w grupie 16-49 na poziomie 0,2 proc. Obecnie zasięg kanału wynosi 35 proc., ale cały czas trwają rozmowy w sprawie jego dalszego poszerzenia - powiedziała PAP Krawczyńska.

Kanał telewizyjny mjuzik.tv rozpoczął nadawanie we wtorek 12 sierpnia. Stacja pojawiła się na miejscu należącego do grupy 4fun Media kanału rbl.tv w sieciach kablowych oraz na platformach cyfrowych. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział rbl.tv w grupie 16-49 w czerwcu 2014 r. wyniósł 0,07 proc. Rok wcześniej było 0,06 proc.

Reklama

Jednym z głównych założeń mjuzik.tv jest brak kontentu programowego, stacja będzie emitować jedynie klipy muzyczne z przerwami na emisję reklam i autopromocję.

Na pytanie o wysokość nakładów inwestycyjnych, które grupa 4fun Media musiała ponieść w związku z uruchomieniem mjuzik.tv, Krawczyńska odpowiedziała: - Uruchomienie mjuzik.tv było realizowane w ramach istniejących już struktur zatrudnienia i budżetów, które były przeznaczone na funkcjonowanie rbl.tv.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: telewizja | 4fun Media
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »