Polsat został liderem

W dniach 1-7 sierpnia tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 16,9 proc., co daje około 31,0 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 15,5 proc., czyli wpływami rzędu 28,5 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

W dniach 1-7 sierpnia tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 16,9 proc., co daje około 31,0 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 15,5 proc., czyli wpływami rzędu 28,5 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 18,7 mln zł, czyli niemal 10,2-proc. udziałem.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły blisko 15,6 mln zł, co daje 8,5-proc. udział.

Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 7,3 mln zł. Oznacza to, że miała ona ok. 4,0 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 183,5 mln zł wobec 198,9 mln zł tydzień wcześniej.

PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »