Całodobowy Lidl rusza pod koniec lipca. Oto lokalizacja
Lidl, podobnie jak w poprzednich latach, tak i w tym roku otworzy sklep całodobowy. Placówka w ciągu kilku dni obsłużyć będzie mogła nawet kilkaset tysięcy klientów.
Podobnie jak w poprzednich latach, tak i w tym roku Lidl otworzy sklep całodobowy na Pol'and'Rock Festival. Wspomniany sklep ruszy na terenie festiwalu na lotnisku Czaplinek-Broczyno w województwie zachodniopomorskim. To już 15. raz, kiedy Lidl wejdzie w kooperację z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, by organizować wydarzenie.
Jeszcze na imprezie pod nazwą "Woodstock" Lidl pojawiał się ze swoją "Rockową Wyspą Lidla", ustawianą między małą sceną a przystankiem Jezus. Tak było jeszcze w Kostrzynie nad Odrą. Teraz w ramach wydarzenia organizowanego w Zachodniopomorskiem sklep ustawiany jest zwykle przy jednej z głównych arterii byłego lotniska.
W ostatnich latach festiwal przeszedł zmiany, a impreza ma miejsce aktualnie na lotnisku Czaplinek-Broczyno, zaś nazwę zmieniono na Pol'and'Rock. Lidl niezmiennie jednak dalej bierze udział we wspólnym wysiłku w celu organizacji wydarzenia.
- Za Rockową Wyspą Lidla stoją ludzie - pracownicy Lidl Polska z całego kraju, którzy wkładają ogrom serca i energii, żeby stworzyć przestrzeń, do której chce się wracać. To dzięki nim festiwalowy sklep tętni życiem i pozytywną atmosferą. Ich zaangażowanie to również hołd dla tysięcy wolontariuszy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przez 16 lat wspólnego grania z Orkiestrą sieć Lidl Polska, dzięki wsparciu klientów, przekazała na cele Fundacji ponad 54 mln zł - przekazał nam Lidl.
Choć jeszcze nie zaczęto stawiać rockowej wyspy Lidla, już pewne, że sklep ruszy na tegorocznej edycji festiwalu. Logo Lidla pojawiło się już bowiem na oficjalnej mapce wydarzenia, którą opublikowali organizatorzy. Jak widzimy, sklep znajdzie się w kluczowym miejscu przy jednej z dwóch głównych dróg na terenie wydarzenia, które odbędzie się od czwartku 31 lipca do soboty 2 sierpnia.
Lidl co roku na Pol'and'Rock obsługuje tłumy klientów. W 2024 roku obiekt był czynny nieprzerwanie 120 godzin od 12:00 we wtorek, na dwa dni przed startem imprezy do niedzielnego południa. W sumie sprzedano 200 tys. kajzerek, a najpopularniejszym owocem okazały się banany. Klienci kupili ich 7,5 tony.