Bank Pekao: kumulacja promocji i rachunek dla najmłodszych
Grudniowa oferta Banku Pekao to prawdziwa kumulacja promocji - zyskać można nawet do 500 zł. osoby, które założą nowe Konto Przekorzystne lub Świat Premium otrzymają 200 zł. W tym miejscu warto dodać, że Konto Przekorzystne zostało uznane najlepszym kontem osobistym w rankingu "Złoty Bankier 2021", które przygotowuje Bankier.pl i Puls Biznesu. Jego obsługa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami i pozostaje darmowa.
Co więcej, dzięki nowoczesnej aplikacji PeoPay mamy dostęp do wszystkich interesujących nas usług. Otrzymujemy również kartę wielowalutową do płacenia w kraju i za granicą. Żeby skorzystać z promocji, konto z kartą debetową Mastercard trzeba otworzyć do końca grudnia oraz spełnić proste warunki. Należy to zrobić przez podstronę internetową banku lub aplikację mobilną PeoPay, czyli metodą "na selfie".
Program poleceń polega na zaproponowaniu rodzinie bądź znajomym usług Banku Pekao. Jeśli rekomendacja zakończy się sukcesem i założeniem nowego konta przez któregoś z naszych znajomych bądź członka rodziny - otrzymamy 100 zł. Co więcej, nie tylko my, ale też osoba, która po naszym poleceniu zdecyduje się na skorzystanie z usług Banku Pekao po raz pierwszy.
Bank Pekao przygotował także ofertę dla najmłodszych. Nie od dziś wiadomo bowiem, że konto założyć można również dzieciom, a tego typu usługi z roku na rok zyskują na popularności. Bank Pekao był zresztą jednym z pierwszych, który swoją ofertę skierował do najmłodszych odbiorców. Do wyboru mamy Pakiet PeoPay KIDS (6-12 lat) oraz konta osobiste i oszczędnościowego dla nieco starszych użytkowników (13-17 lat). Zakładając każde z wymienionych kont (oraz wpłacenie na nie kwoty minimum 10 zł) do końca grudnia zyskamy po 100 zł. Jeśli zsumujemy wszystkie dostępne obecnie promocje - dostać możemy nawet do 500 zł.
Bank Pekao od lat stawia na młodych, czego efektem jest ponad 55 proc. kont otwartych "na selfie" przez klientów w wieku 18-26 lat. Celem Pekao jest również to, by był to bank pierwszego wyboru. Taka koncepcja została ogłoszona wiosną w strategii banku: to pozyskanie do 2024 roku ponad 600 tys. klientów poniżej 26 roku życia.