Czemu warto posiadać terminal płatniczy? Garść inspiracji od Polcard

Jak wynika z raportu Płatności bezgotówkowe oczami Polaków 2020, zrealizowanego na zlecenie Warszawskiego Instytutu Bankowości (WIB) płatności bezgotówkowe cieszą się w Polsce coraz większą popularnością. Jeśli prowadzisz punkt usługowo-handlowy i wciąż nie korzystasz z terminala płatniczego, to doskonały moment, aby zacząć. Dlaczego?

Pandemia COVID-19 zmieniła codzienność Polaków. Wpłynęła także na ich decyzje zakupowe oraz... nawyki płatnicze. Dane z raportu Płatności bezgotówkowe oczami Polaków 2020 wskazują, że 38 proc. mieszkańców naszego kraju znacznie ograniczyło płacenie gotówką. Co ważne, aż dla 60 proc. badanych problem stanowi niedostateczną dostępność płatności bezgotówkowych na targach czy bazarach.

Wniosek? Dla wielu klientów, wybierających sklep, punkt handlowo-usługowy czy sprzedawcę na bazarze jednym z najważniejszych kryteriów wyboru będzie z pewnością możliwość uregulowania rachunku kartą. Brak terminala może więc wpłynąć na liczbę potencjalnych kupujących, wartość koszyka zakupowego a co za tym idzie - wysokość zysków.

Termin płatniczy - 3 powody przemawiające za instalacją terminala płatniczego

Wciąż zastanawiasz się, czy zainstalować terminal płatniczy w swoim sklepie? Oto 3 powody przemawiające "za".

  • Wygoda i bezpieczeństwo. Klienci lubią robić zakupy w miejscach, w których czują się dobrze i bezpiecznie. Jeśli udostępnisz im opcję płatności bezgotówkowych, podkreślając jednocześnie bezpieczeństwo takiej formy, będą postrzegać Twoją placówkę jako bezpieczną. A to już na starcie zbuduje pozytywne skojarzenia i zachęci do ponownych odwiedzin.
  • Przewaga konkurencyjna. Jeśli Twoi bezpośredni konkurenci (np. sprzedawcy na lokalnym targu czy bazarze) nie oferują płatności bezgotówkowych, instalacja terminala płatniczego pozwoli Ci zdobyć przewagę konkurencyjną. Zwłaszcza jeśli jakość Waszych produktów jest porównywalna. Instalując terminal, przyciągniesz klientów przyzwyczajonych do płatności bezgotówkowych oraz tych, którzy w danym momencie zwyczajnie nie dysponują gotówką (np. zapomnieli jej wypłacić).
  • Dodatkowe funkcjonalności. Czy wiesz, że terminal płatniczy może służyć nie tylko do płatności kartą, ale także do wypłaty gotówki czy doładowania telefonu? Możliwość skorzystania z takich usług dodatkowych przyciągnie do sklepu nowych klientów. Może sprawić także, że przy okazji zrobią zakupy.

Ostatnim, jednak nie mniej ważnym powodem przemawiającym za wdrożeniem terminala płatniczego, jest atrakcyjna promocja organizowana z okazji 30-lecia marki Polcard. Co ważne, mogą skorzystać z niej nie tylko przedsiębiorcy, którzy nie udostępniają jeszcze swoim klientom płatności bezgotówkowych, ale także ci, którzy korzystają z terminala w ramach umowy z innym operatorem.

Jeśli nie masz terminala, zamów go i zyskaj:

  • przez 12 miesięcy - brak opłat za terminal i brak prowizji za transakcje bezgotówkowe w ramach Programu Polska Bezgotówkowa;
  • po zakończeniu tego okresu, przez kolejne 18 miesięcy możliwość korzystania z terminala na konkurencyjnych, urodzinowych warunkach - 1 zł miesięczne za terminal oraz atrakcyjnych prowizji od transakcji.

Jeśli korzystasz z terminala u innego operatora, przejdź do Polcard i zyskaj:

  • terminal na korzystnych warunkach (od 1 zł miesięcznie);
  • atrakcyjną prowizję od transakcji przez cały okres umowy;
  • możliwość testowania terminala nawet przez 6 miesięcy, bez zobowiązań.

Pamiętaj, że czas to pieniądz. Nie zwlekaj. Już dziś skontaktuj się z lokalnym ekspertem Polcard i poproś o ofertę dostosowaną do Twojego biznesu.

.
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »