Jak pokazać logo? Gadżety reklamowe dla firm, które wykorzystasz w celach promocyjnych
Chcesz stworzyć upominki z nadrukiem? Od nadmiaru ofert boli Cię już głowa i boisz się, że wyrzucisz pieniądze w błoto? Zobacz, jak wybrać gadżety reklamowe dla firmy, żeby na pewno spełniły promocyjną funkcję.
Produkujesz kosmetyki? Stwórz limitowaną edycję produktów, do których dołożysz ręcznik z Twoim logo. Warzysz piwo na co dzień? Przez jakiś czas do zakupów dodawaj podkładki z wypalonym logotypem. W ten sposób zbudujesz wizerunek marki, która dba o klientów i chce się z nimi zaprzyjaźnić.
Pracujecie w biurze? Identyczne dla wszystkich kubki i podkładki pod myszy z logo firmy wpłyną na integrację pracowników i ich poczucie bycia częścią firmy. Biznesowym gadżetem z nadrukiem stanie się wszystko. Ważne, żeby pasowało do Twojej branży i tego, co robicie na co dzień.
Asortyment produktów o potencjale marketingowym jest spory. Zdecyduj się na takie, których można używać jak najczęściej. Nie ma nic gorszego niż gadżet, na który wydałeś pieniądze, a po jednym dniu leży rzucony w kąt i nikt o nim nie pamięta. Nie spełni swojej funkcji, a Ty możesz uznać pomysł za utopiony.
Wybierając gadżety reklamowe, zastanów się, kto będzie z nich korzystał i na tej podstawie zdecyduj o zakupie konkretnych przedmiotów. Zastanów się, jaka jest Twoja grupa docelowa - klienci, pracownicy a może goście odwiedzający Wasze stoisko na targach? Koszulka z logo niekoniecznie trafi do tych ostatnich, ale sprawdzi się np. jako dodatek do głównego produktu.
Powinny być praktyczne i poręczne. Takie, żeby zmieściły się w torbie czy plecaku, a jednocześnie ułatwiały życie. Prezenty w formie kubków, długopisów i innych gadżetów biurowych stanowią popularną formę promocji - korzystamy z nich na co dzień, nawet tego nie rejestrując. Jeśli chcesz zwrócić uwagę klientów i sprawić, żeby pamiętali o Tobie, zaoferuj im akcesoria z własnym nadrukiem.
Gadżety reklamowe z nadrukiem, które służą przez długi czas Przypominają o istnieniu Twojej firmy. Dlatego tak chętnie wręczane są klientom i kontrahentom. Mają za zadanie przyciągnąć uwagę, jeszcze bardziej zagościć w świadomości innych osób i sprawić, że w razie potrzeby zwrócą się właśnie do Ciebie. Nawet najdrobniejsze gadżety reklamowe z logo, takie jak breloki, smycze i magnesy, mocno działają na wyobraźnię.
Znajdź drukarnię, która stosuje różne technologie. Zamiast robić znakowanie każdego produktu gdzie indziej, wybierz firmę działającą wszechstronnie. Metod nadruku jest sporo, m.in. sitodruk, tampodruk, druk UV i lateks. Na torbach bawełnianych sprawdza się DTG i haft komputerowy. Dobrze wykonane znakowanie jest trwałe i odporne na użytkowanie - przede wszystkim ścieranie (np. pendrive'y, zapalniczki) czy działanie detergentów (w przypadku kubków i toreb).
W Ideashirt masz do wyboru sporo gadżetów reklamowych - od kubków i długopisów, przez notesy aż po nośniki pamięci i powerbanki. Na każdym produkcie znajdzie się Twoje logo, bo firma oferuje różne metody nadruku. Proponujemy Ci nie tylko gadżety, ale i akcesoria (np. ręczniki, naszywki), a nawet dekoracje (wycieraczki, plakaty, bannery). Dzięki naszej ofercie stworzysz komplet promocyjnych produktów pracujących na korzyść Twojej firmy.
Artykuł sponsorowany