JOY in me - radość na macie i w biznesie - mówią założycielki największej marki jogowej w Polsce Paulina Niedzielska i Jagoda Schäpper
Joy in me to polska marka jogowa założona przez dwie kobiety: Jagodę Schäpper i Paulinę Niedzielską. Do prowadzenia własnego biznesu dojrzewały pracując dla innych globalnych, kobiecych firm. Dziś prowadzą własną. Joy in me to kwintesencja tego, jak rozumieją jogę i mindfulness.To zachęta, by doświadczać radości z ruchu na macie i poza nią, w życiu codziennym. Zaproszenie do praktyki i bycia częścią lokalnej społeczności jogowej.
Pomysł na własną markę zaczął się od jogi. Paulina pierwsze kroki na macie postawiła jeszcze jako studentka. Dzięki niej Jagoda poznała swoja przyszłą nauczycielkę - joginkę Anię. Obydwie szybko zrozumiały, że ich przygoda z jogą to przygoda na życie, nie na chwilę. Praktyce zawdzięczają spokój, równowagę, w końcu pomysł na siebie i własny biznes. Jagoda przyznaje, że joga pozwoliła jej zrozumieć, czym chce się zajmować w życiu. Zdecydowała się na podyplomowe studia projektowania graficznego, a zdobyte umiejętności i talent wykorzystuje dziś projektując kolekcje JOY in me.
Dla Pauliny, która uprawia wiele sportów, joga pozostaje jedną z ważnych aktywności. Zawsze testuje nowe ubrania i akcesoria, upewniając się, że służą i wspomagają praktykę. Dba, by produkty Joy in me pomagały utrwalić dobrostan doświadczany na macie przez resztę dnia i by płynnie wprowadzały jogę w naszą codzienność.
Joy in me to marka łącząca dwa światy - Polskę, gdzie mieszka Paulina i gdzie znajduje się siedziba firmy i wyspę Bali, na której mieszka Jagoda. Odbicie tych międzykontynentalnych doświadczeń można znaleźć w portfolio firmy: przewiewnych tank topach, zwiewnych sukienkach i sportowych setach do jogi dla kobiet, które lubią ćwiczyć w słońcu. Bali - mekka joginów to również nieustanne źródło inspiracji dla nowych krojów, kolorów i wzorów. Działa tu wiele szkół jogi i silna jogowa społeczność, a wyspę odwiedzają fani jogi z całego świata. To umożliwia Jagodzie, która w firmie odpowiada za projekty, zarówno te graficzne, jak i modowe, obserwowanie trendów i odpowiadania na potrzeby klientów. Inspiracje naturą i krajobrazem wyspy widać w kolorach, w jakich utrzymywane są kolejne kolekcje - błękity nieba i wody, głęboka zieleń palmowych liści, odcienie beżu niczym rozgrzany piasek czy wyrzucona na brzeg muszla, albo róż i pomarańcz przywołujące zachód słońca na wyspie.
Bali ze swoimi plażami, łamiącymi się falami i zachwycającą zielenią to tylko część dna marki. Bo to na polskim rynku JOY in me działa najprężniej i to tu buduje społeczność jogową. łącząc ludzi, którzy podobnie myślą. Ogromny w tym udział ma Paulina, która nawiązuje kontakty ze szkołami jogi i joginami, współpracuje przy organizacji wydarzeń promujących jogę i wellness, prowadzi warszawski butik i Pop up studio JOY in me, w którym regularnie odbywają się zajęcia jogi oraz cykliczne warsztaty. Dzięki niej JOY in me jest nie tylko marką oferującą produkty i ubrania do jogi, ale platformą promowania i rozpowszechniania jogi oraz integracji joginów z całej Polski.
Główne przesłanie marki to Joga na macie i poza nią. Właścicielki podkreślają, że praktyka nie kończy się po zejściu z maty i zapraszają do tego, by zdobyte doświadczenie wprowadzać w codzienność. Dlatego marka oferuje produkty, które są pomocne w utrwalaniu stanu wyciszenia i skupienia, jakie daje praktyka. Ubrania JOY in me łączą sportową jakość z codziennym, kobiecym stylem, dzięki czemu stanowią świetną bazę zarówno codziennej, jak i sportowej garderoby. Z kolei akcesoria do jogi jak poduszki czy wałki warto wykorzystać nie tylko podczas jogi czy medytacji.
Idealnie dopełnią każde wnętrze nadając mu wyrazu, a kadzidła i świece wprowadzą nastrój, nie tylko podczas praktyki. Subtelność i organiczność odcieni oraz spójność kolorystyczna to znaki rozpoznawcze JOY in me. Zasada mix&match, którą kierują się właścicielki w projektowaniu kolejnych produktów, sprawia, że klientki z łatwością łączą modele z nowych kolekcji z innymi ubraniami marki, które już posiadają. Jagoda Schäpper i Paulina Niedzielska promują świadomą postawę konsumencką. Choć śledzą trendy, we własnym biznesie stawiają na produkty ponadczasowe - wygodne i trwałe, by można było się nimi cieszyć przez lata. Przekonują, że lepiej mieć w szafie kilka rzeczy świetnej jakości, niż co sezon wymieniać całą garderobę. Chcą by kobiety w ich ubrania czuły się swobodnie i beztrosko, a przez to pięknie. Swoją marką potwierdzają, że dobrostan i wygoda to zawsze aktualna moda, za którą warto podążyć.
Artykuł sponsorowany