JOY in me - radość na macie i w biznesie - mówią założycielki największej marki jogowej w Polsce Paulina Niedzielska i Jagoda Schäpper

Joy in me to polska marka jogowa założona przez dwie kobiety: Jagodę Schäpper i Paulinę Niedzielską. Do prowadzenia własnego biznesu dojrzewały pracując dla innych globalnych, kobiecych firm. Dziś prowadzą własną. Joy in me to kwintesencja tego, jak rozumieją jogę i mindfulness.To zachęta, by doświadczać radości z ruchu na macie i poza nią, w życiu codziennym. Zaproszenie do praktyki i bycia częścią lokalnej społeczności jogowej.

Pierwsze kroki

Pomysł na własną markę zaczął się od jogi. Paulina pierwsze kroki na macie postawiła jeszcze jako studentka. Dzięki niej Jagoda poznała swoja przyszłą nauczycielkę - joginkę Anię. Obydwie szybko zrozumiały, że ich przygoda z jogą to przygoda na życie, nie na chwilę. Praktyce zawdzięczają spokój, równowagę, w końcu pomysł na siebie i własny biznes. Jagoda przyznaje, że joga pozwoliła jej zrozumieć, czym chce się zajmować w życiu. Zdecydowała się na podyplomowe studia projektowania graficznego, a zdobyte umiejętności i talent wykorzystuje dziś projektując kolekcje JOY in me.

Reklama

Dla Pauliny, która uprawia wiele sportów, joga pozostaje jedną z ważnych aktywności. Zawsze testuje nowe ubrania i akcesoria, upewniając się, że służą i wspomagają praktykę. Dba, by produkty Joy in me pomagały utrwalić dobrostan doświadczany na macie przez resztę dnia i by płynnie wprowadzały jogę w naszą codzienność.

Dwa światy

Joy in me to marka łącząca dwa światy - Polskę, gdzie mieszka Paulina i gdzie znajduje się siedziba firmy i wyspę Bali, na której mieszka Jagoda. Odbicie tych międzykontynentalnych doświadczeń można znaleźć w portfolio firmy: przewiewnych tank topach, zwiewnych sukienkach i sportowych setach do jogi dla kobiet, które lubią ćwiczyć w słońcu. Bali - mekka joginów to również nieustanne źródło inspiracji dla nowych krojów, kolorów i wzorów. Działa tu wiele szkół jogi i silna jogowa społeczność, a wyspę odwiedzają fani jogi z całego świata. To umożliwia Jagodzie, która w firmie odpowiada za projekty, zarówno te graficzne, jak i modowe, obserwowanie trendów i odpowiadania na potrzeby klientów. Inspiracje naturą i krajobrazem wyspy widać w kolorach, w jakich utrzymywane są kolejne kolekcje - błękity nieba i wody, głęboka zieleń palmowych liści, odcienie beżu niczym rozgrzany piasek czy wyrzucona na brzeg muszla, albo róż i pomarańcz przywołujące zachód słońca na wyspie.

Bali ze swoimi plażami, łamiącymi się falami i zachwycającą zielenią to tylko część dna marki. Bo to na polskim rynku JOY in me działa najprężniej i to tu buduje społeczność jogową. łącząc ludzi, którzy podobnie myślą. Ogromny w tym udział ma Paulina, która nawiązuje kontakty ze szkołami jogi i joginami, współpracuje przy organizacji wydarzeń promujących jogę i wellness, prowadzi warszawski butik i Pop up studio JOY in me, w którym regularnie odbywają się zajęcia jogi oraz cykliczne warsztaty. Dzięki niej JOY in me jest nie tylko marką oferującą produkty i ubrania do jogi, ale platformą promowania i rozpowszechniania jogi oraz integracji joginów z całej Polski.

Z maty w świat

Główne przesłanie marki to Joga na macie i poza nią. Właścicielki podkreślają, że praktyka nie kończy się po zejściu z maty i zapraszają do tego, by zdobyte doświadczenie wprowadzać w codzienność. Dlatego marka oferuje produkty, które są pomocne w utrwalaniu stanu wyciszenia i skupienia, jakie daje praktyka. Ubrania JOY in me łączą sportową jakość z codziennym, kobiecym stylem, dzięki czemu stanowią świetną bazę zarówno codziennej, jak i sportowej garderoby. Z kolei akcesoria do jogi jak poduszki czy wałki warto wykorzystać nie tylko podczas jogi czy medytacji.

Idealnie dopełnią każde wnętrze nadając mu wyrazu, a kadzidła i świece wprowadzą nastrój, nie tylko podczas praktyki. Subtelność i organiczność odcieni oraz spójność kolorystyczna to znaki rozpoznawcze JOY in me. Zasada mix&match, którą kierują się właścicielki w projektowaniu kolejnych produktów, sprawia, że klientki z łatwością łączą modele z nowych kolekcji z innymi ubraniami marki, które już posiadają. Jagoda Schäpper i Paulina Niedzielska promują świadomą postawę konsumencką. Choć śledzą trendy, we własnym biznesie stawiają na produkty ponadczasowe - wygodne i trwałe, by można było się nimi cieszyć przez lata. Przekonują, że lepiej mieć w szafie kilka rzeczy świetnej jakości, niż co sezon wymieniać całą garderobę. Chcą by kobiety w ich ubrania czuły się swobodnie i beztrosko, a przez to pięknie. Swoją marką potwierdzają, że dobrostan i wygoda to zawsze aktualna moda, za którą warto podążyć.

Artykuł sponsorowany

materiały promocyjne
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »