Razem w przyszłość 2.0": LOTOS Oil wspiera swoich kontrahentów
Spółka LOTOS Oil uruchamia inicjatywę, mającą na celu ułatwienie odbudowy firm po pandemii koronawirusa. „Razem w przyszłość 2.0” to już druga edycja programu, polegającego na wsparciu dystrybutorów i kontrahentów w przywracaniu ich pozycji na rynkach lokalnych między innymi poprzez promocje cenowe i liczne nagrody.
Pierwsza edycja programu "Razem w przyszłość" wystartowała wiosną 2020 roku i pomogła wielu polskim firmom, współpracującymi ze spółką LOTOS Oil. - Nasza ubiegłoroczna akcja spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem, ponieważ oferowała realną pomoc w najtrudniejszym okresie pandemii. Postanowiliśmy ją powtórzyć i dziś, kiedy - wszystko na to wskazuje - zbliżamy się do stopniowego odmrażania gospodarki. Chcemy pomóc naszym partnerom w tym trudnym okresie - podkreśla Aleksandra Jankowska, wiceprezes Zarządu LOTOS Oil.
Celem akcji "Razem w przyszłość 2.0" jest odbudowa pozycji dystrybutorów i kontrahentów, współpracujących z LOTOS Oil, między innymi przez promocje produktowe i udogodnienia w zakresie współpracy dystrybutorskiej. W ramach programu przewidziano na przykład wypłatę premii półrocznej już w lipcu oraz możliwość elastycznego przenoszenia budżetów marketingowych między okresami rozliczeniowymi.
- Żyjemy w niezwykłych czasach, które wymagają nieszablonowego myślenia i elastycznego reagowania na sytuację rynkową. W naszym olejowym mikroświecie istnieje silna więź między producentem środków smarnych a ich dystrybutorem. Rodzaj współzależności, która wymaga czasem niestandardowych rozwiązań - dodaje Jankowska.
LOTOS Oil planuje również dodatkową pomoc dla dystrybutorów, którym - mimo trudnej sytuacji pandemicznej - udało się zrealizować plan sprzedaży. Chodzi o wsparcie w budowaniu pozycji na rynku lokalnym poprzez nowy branding samochodów firmowych i wizualizację siedzib ich oraz ich klientów. Zainteresowane firmy mogą w tym zakresie liczyć na wsparcie swoich opiekunów handlowych.
Program przewiduje zarówno pomoc bieżącą, jak aneksy do umów czy promocje, jak również działania długofalowe, które związane są z będącą w fazie przygotowań technologią wytwarzania środków smarnych w oparciu o technologie Hydrokrakingowego Bloku Olejowego - HBO.
- Na nowej technologii i innowacyjności produktów w pierwszej kolejności skorzystają nasi partnerzy handlowi, którzy byli z nami w trudnym 2020 roku i są, czy też dołączą do nas w tym roku. Byliśmy razem w najtrudniejszym momencie, będziemy i teraz, kiedy świat wraca do normalnego funkcjonowania. Współpraca z nami dziś, w przyszłości zaowocuje dostępem do najnowszej technologii i unikalnych technologicznie środków smarnych. Program "Razem w przyszłość 2.0" ma nie tylko pomóc w powrocie do normalności, ale także dać perspektywę na przyszłość - wyjaśnia Adam Sekściński, prezes Zarządu LOTOS Oil.
Program "Razem w przyszłość 2.0" ma zapewnić powrót do normalnego funkcjonowania firm współpracujących ze spółką LOTOS Oil, w tym również w zachowaniu miejsc pracy i utrzymaniu płynności finansowej. - Przekonaliśmy się, że polska gospodarka okazała się znacznie bardziej odporna, niż wielu z nas przewidywało wiosną ubiegłego roku. Wracamy na dobrze znane tory wzrostu, gdzie liczy się determinacja, jakość i współpraca pomiędzy producentem, dystrybutorem i użytkownikiem - dodaje Sekściński.
LOTOS Oil od lat zajmuje się produkcją i dystrybucją środków smarnych i pozostaje spółką zależną od Grupy LOTOS. Przedmiotem ich działalności są między innymi oleje samochodowe, przemysłowe i smary, a także kosmetyki i chemia samochodowa.