Rekrutacja? Z Aplikuj.pl to proste!

Pokaż nam swoje ogłoszenie, a my przekonamy Cię, że to kluczowy element w znalezieniu dobrego pracownika. Pamiętaj, że kandydaci zwracają uwagę na wiele aspektów, takich jak wygląd samego serwisu i ogłoszenia, intuicyjność procesu rekrutacji oraz kompletność informacji na temat pracy i pracodawcy. Jednak to Twoje ogłoszenie jest pierwszym miejscem kontaktu z potencjalnym pracownikiem, a od jego jakości zależy powodzenie Twoich poszukiwań.

Aplikuj.pl jako idealne miejsce poszukiwań

I dlatego stworzyliśmy portal Aplikuj.pl, odwiedzany przez ponad 1 mln unikalnych użytkowników miesięcznie. Jest dla nas jasnym, że kandydat rozpoczyna ocenę pracodawcy od przejrzenia ogłoszenia. Dlatego zdecydowanie zalecamy zadbanie o jego jakość i atrakcyjność, aby zwiększyć szansę na pozyskanie najlepszego pracownika. Nie zapominaj, że Twoja oferta powinna być zrozumiała i klarowna, a także zawierać pełne i precyzyjne informacje o wymaganiach i oferowanych korzyściach. 

Sformułuj je w taki sposób, aby potencjalny pracownik mógł łatwo zrozumieć, czego od niego oczekujesz i co możesz mu zaoferować. Dzięki temu zwiększysz swoje szanse na zbudowanie jak najlepszej kadry. Pamiętaj również o atrakcyjnym wyglądzie ogłoszenia, który przyciągnie uwagę kandydatów. Wszystkie te elementy są niezwykle ważne, jeśli chcesz zbudować pozytywny wizerunek siebie jako pracodawcy i znaleźć odpowiedniego kandydata.

Aby obniżyć koszty pozyskiwania pracowników oraz przyciągnąć najlepszych kandydatów, powinieneś korzystać z serwisów pracy i platform rekrutacyjnych, takich jak Aplikuj.pl. Zadbanie o sposób prezentowania swojej firmy oraz oferty pracy na takich platformach pozwoli Ci wyróżnić się na tle konkurencji i przyciągnąć więcej interesujących kandydatów. Poniżej przedstawiamy kilka zaleceń, które warto wziąć pod uwagę:

  • Wykorzystaj narzędzia oferowane przez portale pracy, takie jak rozbudowane profile pracodawców, spersonalizowane graficznie ogłoszenia oraz wbudowane funkcje ATS ułatwiające komunikację z kandydatem.
  • Skorzystaj z serwisu Aplikuj.pl, który jest jednym z największych portali w Polsce z dziesiątkami tysięcy ofert pracy z wielu różnych branż oraz nowoczesnymi narzędziami ułatwiającymi poruszanie się po dzisiejszym rynku pracy.
  • Zadbaj o to, aby kandydat czuł się dobrze już od pierwszego kontaktu z Twoją firmą poprzez dostarczenie mu rozbudowanych i obiektywnych informacji o firmie.

Pamiętaj, że kandydaci podejmują decyzję o aplikowaniu, opierając się nie tylko na faktach, ale także na wrażeniach i emocjach. Zadbaj więc o pozytywne doświadczenie już od chwili czytania ogłoszenia. Współpraca z portalem Aplikuj.pl pozwoli Ci zwiększyć efektywność publikacji ofert pracy. Wesprzemy Twoją firmę w wdrażaniu nowych pracowników.

Coraz skuteczniejsza rekrutacja

W rekrutacji kluczowe są relacje z kandydatami, jednakże nie możesz zapomnieć o liczbach i wynikach, które pozwalają zoptymalizować proces. Zalecamy już we wstępie określić wskaźniki, takie jak koszty pozyskania CV, które pozwolą Ci na monitorowanie rekrutacji. Doświadczeni rekruterzy biorą pod uwagę źródło pozyskania kandydatów i dbają o ich satysfakcję, co pozwala na zoptymalizowanie procesu i pozyskanie kolejnych wartościowych pracowników. Pamiętaj, że kandydaci to ludzie, a ich dobre wrażenie o Twojej firmie może przyciągnąć kolejne wartościowe CV.

"W okresie ostatnich 12 miesięcy naszym największym wyzwaniem było zwiększenie efektywności publikacji ogłoszenia, a to nie jest takie proste - wyznaje Witold Królczyk - COO Aplikuj.pl i dodaje: "Co kilka miesięcy prosimy naszych klientów o kalkulację tych wartości w odniesieniu do rekrutacji prowadzonych przy pomocy innych portali i dzięki wprowadzonym zmianom efektywność znacznie się poprawiła, dzięki czemu stajemy się konkurencyjni na rynku. 

"Na naszych stronach dostępnych jest ponad 30 000 ogłoszeń. Dzięki temu kandydat ma, w czym wybierać. Ale tylko część z nich to ogłoszenia "komercyjne" i właśnie te mają najlepszą ekspozycję i efektywność. Są sugerowane zainteresowanym kandydatom, promowane w newsletterach oraz w social mediach i wyróżniane u partnerów. To powoduje, że skuteczność ogłoszeń w Aplikuj.pl (liczona jako średnia liczba przesłanych CV) wzrosła o ponad 30% w ciągu ostatnich 6 miesięcy" - podkreśla jeszcze COO Aplikuj.pl.

"Jesteś pracodawcą? Zdecydowanie najbardziej efektywne i atrakcyjne są u nas oferty "no limit z promocją marki". Nasi klienci otrzymują dedykowany profil pracodawcy, indywidualną szatę graficzną i mogą publikować oferty schodząc nawet do ceny rzędu kilkunastu złotych za jedno ogłoszenie. Przy tym zapewniamy klientowi promocję w social mediach na zapytania brandowe i sporą ekspozycję na stronach serwisu" - przekonuje Izabela Foltyn z Aplikuj.pl.

Z pewnością zależy Ci na tym, aby skuteczna rekrutacja idąca w parze z dobrym wrażeniem była Twoją domeną. Aby osiągnąć ten cel, warto skupić się na kilku aspektach i pamiętać o pewnych "grzechach" rekruterów i portali ogłoszeniowych, na które kandydaci nie patrzą przychylnym okiem. Oto one:

Rekrutacja, czyli karty na stół

Serwis pracy to pierwszy kontakt Twojej firmy z kandydatem. Dlatego powinieneś zadbać o odpowiednie przedstawienie swojej marki już w ogłoszeniu. Potencjalni pracownicy chcą mieć dostęp do informacji o miejscu, do którego aplikują. Upewnij się, że wiedza o kulturze organizacyjnej, misji i warunkach pracy jest dostępna od ręki i pokaż, że ni masz nic do ukrycia. To da Ci przewagę nad konkurencją! Skorzystaj z Aplikuj.pl, aby dostarczyć kandydatom kompleksowych informacji o Twojej firmie. Dzięki temu:

  • Będą mieli wgląd do listy stanowisk, na które masz otwartą rekrutację.
  • Odkryją, jakie benefity najczęściej oferuje Twoja firma na podstawie historii ogłoszeń.
  • Będą mieli dostęp do linków do strony internetowej i profili w mediach społecznościowych Twojej firmy.
  • Łatwo znajdą mapy do siedziby i oddziałów Twojej firmy.
  • Zobaczą dynamikę publikacji ogłoszeń i ich popularność.
  • Zyskają łatwy dostęp do danych z KRS, GUS, CEIDG.
  • Przeczytają opinie z Google.
  • Zajrzą w archiwalne ogłoszenia.

Dodatkowo, jeśli Twoja firma ma rozbudowany (płatny) profil w Aplikuj.pl, możesz dodać galerię zdjęć, filmy, opinie i inne sekcje, aby jeszcze lepiej się przedstawić. Nie przegap tej szansy, aby zapewnić kandydatom pełne informacje o Twojej firmie.

Łatwiejsze aplikowanie to większa skuteczność rekrutacji

Jeśli chcesz przyciągnąć i zatrzymać najlepszych kandydatów, musisz zwrócić uwagę na to, jak prezentujesz swoje oferty pracy. Aplikuj.pl to nie tylko popularny serwis rekrutacyjny, ale także platforma, która umożliwia dostarczanie dopasowanych ogłoszeń i pełnej informacji o Twojej firmie. Dlatego powinieneś skorzystać z możliwości, jakie oferuje Aplikuj.pl, aby zwiększyć szanse na pozyskanie idealnych pracowników:

  1. Intuicyjna wyszukiwarka - proponuje ogłoszenia rzeczywiście pasujące do zapytania. Rozwiązanie wspomagane zaawansowanym autorskim mechanizmem i słownikiem zawodów i obszarów zawodowych.
  2. Profil kandydata - pozwala aplikującym bezpiecznie zarządzać własnymi danymi, powiadomieniami oraz przeglądać historię aplikowań.
  3. Kreator CV (wzory do wyboru) - tworzy atrakcyjne wizualnie i przejrzyste CV w pliku PDF na podstawie danych wpisanych w profilu.
  4. Setki porad dotyczących zarówno samego procesu rekrutowania, jak i pracy. Porady są regularnie aktualizowane.
  5. Narzędzia do komunikacji z rekruterem (także video) wywoływane z poziomu ATS oraz kalkulator wynagrodzeń.
  6. Co najważniejsze, szybki proces aplikowania i kontaktu z rekruterem, wygodny także na urządzeniach mobilnych.

Wykonanie większość wyżej wymienionych funkcji platformy było współfinansowane w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19 przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

Zadbaj o proces aplikowania, ponieważ kandydaci często łączą jego jakość z atrakcyjnością oferty i wizerunkiem Twojej firmy. Nie zapominaj, że to kluczowy element budowania marki pracodawcy.

Publikację sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

Artykuł sponsorowany

materiały promocyjne
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »