3 mln nie ufa ubezpieczycielom

Ponad 3 mln Polaków nie ufa żadnej firmie ubezpieczeniowej - wynika z raportu On Board PR, przygotowanego w oparciu o badania opinii społecznej PBS DGA.

Według raportu "Ubezpieczyciel - uczciwy i bezpieczny" przygotowanego przez firmę doradczą On Board PR, aż 10% Polaków w wieku powyżej 15 lat deklaruje, że nie ufa żadnej firmie ubezpieczeniowej. Oznacza to, że około 3,1 mln Polaków neguje wiarygodność firm tej branży.

"Klienci powinni otrzymać sygnał, że etyka jest dla branży ubezpieczeniowej istotną wartością" - komentuje Monika Jasłowska z firmy doradczej On Board PR. Pozytywnym przykładem jest np. projekt kodeksu dobrych praktyk przygotowywany przez Polską Izbę Ubezpieczeń.

Kogo cenimy

Reklama

Wśród marek, które są wskazywane jako najbardziej zaufane, na pierwszym miejscu jest PZU. Firma jest wskazywana najczęściej (66,3%) wśród tych, które Polacy poleciliby znajomym. Za PZU uplasowały się Warta i ING Nationale-Nederlanden (po 19,2% wskazań). ING Nationale-Nederlanden jest marką cieszącą się większym uznaniem wśród mężczyzn, podczas gdy kobiety częściej wskazują Wartę. Nieco dalej uplasowała się firma Commercial Union umieszczana na liście najbardziej zaufanych marek przez 17,2% respondentów.

PBS DGA (dawniej: Pracownia Badań Społecznych, PBS, jest jedną z najstarszych na polskim rynku agencji badawczych. On Board Public Relations firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network - jedną z największych sieci firm PR na świecie.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Ufa | firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »