Awaria w mBanku. Problem z autoryzacją

W mBanku występowały problemy z mobilną autoryzacją oraz płatnościami BLIK. Klienci sygnalizowali też spowolniony proces logowania się do aplikacji mobilnej. mBank poinformował, że po 12.40 wszystkie funkcje zostały przywrócone i powinny działać.

W mBanku od godziny 10:50 występują problemy z mobilną autoryzacją. Klientów przepięliśmy na autoryzację SMS. Pracujemy nad szybkim przywróceniem tej funkcji - poinformował na Twiterze Piotr Rutkowski z biura prasowego mBanku.

Mobilna autoryzacja to jeden ze sposobów autoryzacji, którą wybierają klienci. Jeśli nie działa, bank ma możliwość automatycznego przepięcia na autoryzację sms-ową.

Niektórzy klienci sygnalizowali też przejściowe problemy z płatnościami BLIK oraz spowolnienie działania aplikacji, zwłaszcza przy logowaniu.

Tego typu awarie zdarzają się w bankach dość często, na szczęście w większości przypadków są szybko usuwane. W ostatni piątek problemy z logowaniem do swoich kont mieli klienci Alior Banku.

Reklama

Dwa tygodnie temu poważną awarię miał ING Bank Śląski. Były problemy z dostępem do bankowości internetowej i mobilnej oraz płatnościami kartą. Przedłużające się problemy techniczne z dostępem do konta zaliczył niedawno także Volkswagen Bank.

krześ

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: mBank | bank
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »