Banki zapowiadają przerwy techniczne. Klienci będą mieli problem z płaceniem kartami

W najbliższy weekend klienci kilku banków muszą liczyć się z komplikacjami w związku z prowadzonymi pracami modernizacyjnymi. Najwięcej do zrobienia będą mieli informatycy w ING Banku Śląskim, a wyjątkowo długą przerwę zaplanował Toyota Bank.

Wystąpią problemy głównie z płatnościami kartami, aplikacjami mobilnymi i Blikiem. Dotyczą one poniższych banków:

  • Bank BPS
  • ING Bank Śląski
  • Bank Pocztowy
  • Toyota Bank

Bank BPS. Przerwa już w piątek

Z powodu prac technicznych na serwerach mojeID i Blik w Banku BPS w nocy z piątku na sobotę (9/10 lutego) od godz. 21:00 do godz. 3:00 nie będzie można:

  • dokonywać transakcji z kodem T6
  • wykonywać przelewów na telefon P2P
  • autoryzować się poprzez mojeID
  • korzystać z usługi PSD2

ING Bank Śląski. Problemy z kartami

Z powodu prac serwisowych w ING Banku Śląskim w niedzielę (11 lutego) od godz. 0:00 do godz. 1:30 mogą wystąpić utrudnienia z:

  • płatnościami kartami w internecie z 3DSecure, czyli tymi, które są dodatkowo potwierdzane w aplikacji lub jednorazowym kodem SMS
  • aktywowaniem kart, zmianą limitów transakcyjnych
  • ubezpieczaniem kart i nadawaniem kodów PIN
  • zamawianiem kart płatniczych
  • przypisaniem kart do telefonu w aplikacji Moje ING Mobile
  • dodawaniem kart do portfeli zewnętrznych (Apple Pay, Garmin Pay i Google Pay)
  • płatnościami kartą w terminalach płatniczych, bankomatach oraz wpłatomatach

Bank Pocztowy. Noc bez kart

W związku z pracami administracyjnymi w Banku Pocztowym w nocy z niedzieli na poniedziałek (11/12 lutego) od godz. 22:00 do godz. 02:00 mogą wystąpić krótkotrwałe problemy w dokonywaniu transakcji bezgotówkowych i gotówkowych kartami płatniczymi, w tym transakcji mobilnych realizowanych za pośrednictwem portfeli cyfrowych.

Toyota Bank. Bez bankowości elektronicznej

Z powodu prac modernizacyjnych w Toyota Banku w niedzielę (11 lutego) od godz. 10:00 do godz. 20:00 mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do:

Reklama
  • systemu bankowości elektronicznej
  • autoryzacji płatności kartowych
  • automatycznego serwisu telefonicznego
  • wyciągów oraz usług tzw. szybkich płatności

Opr. JB

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Bank | bankowość | ING Bank Śląski | Bank Pocztowy | Toyota Bank
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »