e-konto Nordei dobrze zabezpieczone

Internetowe e-konto oferowane przez Nordea Bank Polska znalazło się na drugim miejscu rankingu najlepiej zabezpieczonych systemów bankowych on-line przygotowanym przez czołowy miesięcznik branżowy Chip.

Internetowe e-konto oferowane przez Nordea Bank Polska znalazło się na drugim miejscu rankingu najlepiej zabezpieczonych systemów bankowych on-line przygotowanym przez czołowy miesięcznik branżowy Chip.

W rankingu oceniano systemy zabezpieczeń dla 18 kont internetowych oferowanych przez polskie banki. Pod uwagę brano przede wszystkim odporność systemów na przechwycenie hasła za pośrednictwem koni trojańskich (specjalne oprogramowanie śledzące działania użytkownika komputera), ochronę przed przechwyceniem danych przesyłanych bezpiecznym protokołem SSL, poziom zabezpieczeń przy logowaniu do systemu i sposób zabezpieczenia wykonywanych transakcji.

W przypadku e-konta Nordei bardzo wysoko oceniono stosowany system zabezpieczeń przed nieautoryzowanym dostępem do konta oraz do modułu transakcji. Podkreślono zaletę listy unikalnych, jednorazowych haseł, o które system pyta się zarówno w trakcie logowania, jak i w czasie autoryzacji transakcji. Lista haseł, które otrzymują użytkownicy e-konta od niedawna jest dodatkowo zabezpieczona nieprzezroczystą folią ochronną (dostęp do hasła możliwy jest dopiero po jej zdrapaniu).

Reklama

Na tle analizowanych kont internetowych e-konto Nordei wyróżnia się także jednym z najkrótszych czasów, po których następuje automatyczne wylogowanie z systemu bankowego. Ma to szczególne znaczenie dla roztargnionych osób, które korzystają z usług bankowych za pośrednictwem ogólnie dostępnych komputerów.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: bank | kont | Nordea Bank Polska SA | konto | konta
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »