Getin liczy na ponad 10 proc. ROR
Getin Bank, który uruchomił bankowość elektroniczną dla klientów indywidualnych, liczy, że po roku ponad 10 proc. klientów detalicznych będzie korzystało z tego kanału dostępu - poinformował PAP Marek Niewiadomski, dyrektor w Getin Banku.
"Oceniamy, że po pierwszym roku od uruchomienia tego kanału ponad 10 proc. posiadaczy rachunków będzie korzystało z dostępu on-line, a docelowo szacujemy, że przynajmniej co trzeci posiadacz rachunku będzie korzystał z takiego dostępu" - powiedział w poniedziałek PAP Marek Niewiadomski, dyrektor Departamentu Depozytów Detalicznych w Getin Banku.
We wrześniu Getin Bank uruchomił elektroniczny kanał dostępu do konta dla klientów indywidualnych. Wcześniej dostęp taki mieli tylko klienci korporacyjni. "Uruchomiliśmy dla klientów indywidualnych rachunek internetowy. System umożliwia m.in. obsługę przelewów, zleceń stałych, definiowania odbiorców, a również dostęp do lokat terminowych" - powiedział Niewiadomski.
"W ciągu kilku dni od uruchomienia przyjęliśmy już kilkaset wniosków dotyczących dostępu do konta on-line" - dodał. Bank nie podaje liczy prowadzonych rachunków ROR. Pod koniec 2005 roku obsługiwał łącznie 519 tys. rachunków klientów detalicznych i 41 tys. rachunków klientów korporacyjnych.