Jak promocyjnie naciągnąć klienta?

Promocyjne nieprawidłowości wykryto aż w trzech czwartych sklepów! To wyniki przedświątecznej kontroli Inspekcji Handlowej, do których dotarła reporterka RMF FM Agnieszka Witkowicz.

Nieuczciwym sprzedawcom Inspekcja Handlowa wytyka głównie oszustwa cenowe. Okazuje się bowiem, że przekreślone ceny niby sprzed promocji często brane są z sufitu. Jeśli produkt jest nowy, to ta cena jest nowa, a poprzednio żadna inna cena nie obowiązywała - wyjaśnia Dariusz Łomowski z Inspekcji Handlowej.

Zdarza się też, że sprzedawcy do metek przyklejają inne ceny, a jeszcze inne mają w systemie. Problem są też tzw. gratisy dołączane do promocyjnych towarów. Okazuje się, że bardzo często prezenty te nie są dodawane za darmo. Przykład? Oliwa z oliwek kosztowała 25 złotych z dołączonymi dwoma gratisami, ale cena oliwy bez tych gratisów była znacznie niższa - opisuje Dariusz Łomowski.

Wybierając się na zakupy trzeba uważnie przyglądać się wszelkim promocjom. Zwłaszcza teraz gdy trwa wyprzedażowy szał.

Czytaj także:

Poświąteczne wyprzedaże nie takie korzystne...

Markety "robią nas na szaro"

Na co zwracać uwagę robiąc zakupy?

RMF
Dowiedz się więcej na temat: promocyjne | zakupy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »