LIMRA w polskim sektorze ubezpieczeń na życie

LIMRA International jest pierwszą na świecie organizacją specjalizującą się w doradztwie w zakresie marketingu i dystrybucji.

LIMRA International jest pierwszą na świecie organizacją specjalizującą się w doradztwie w zakresie marketingu i dystrybucji.

LIMRA International jest pierwszą na świecie organizacją specjalizującą się w doradztwie w zakresie marketingu i dystrybucji. Począwszy od 1916 r. zapewnia ona firmom działającym w sektorze ubezpieczeń na życie usługi obejmujące informacje i analizy rynkowe, consulting oraz szkolenia. Usługi te oparte są o całościowy, strategiczny program badań.

Misją LIMRA International jest pomoc jej organizacjom członkowskim na całym świecie w zwiększeniu efektywności działań marketingowych i dystrybucji oraz w poprawie jakości świadczonych usług.

Reklama

LIMRA rozpoczęła swoją działalność w Polsce w 1994 r. Obecnie 13 działających w Polsce towarzystw ubezpieczeń na życie należy do tej międzynarodowej organizacji.

LIMRA w sposób indywidualny traktuje każde towarzystwo, pomagając mu w polepszeniu swojej działalności poprzez dostarczanie odpowiedniej wiedzy o rynku ubezpieczeniowym, szkolenia i konsultacje, przekładające się bezpośrednio również na korzyści dla klientów firmy. W ciągu ostatnich pięciu lat LIMRA przeszkoliła w Polsce ponad 2 500 agentów ubezpieczeniowych i menedżerów sprzedaży.

LIMRA pracuje również ze swoimi członkami kolektywnie, w ramach Komitetu Wykonawczego grupującego organizacje członkowskie w Polsce. Przewodniczącym polskiego Komitetu LIMRA jest obecnie Mirosław Kowalski, prezes zarządu Zurich Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie SA. Towarzystwa reprezentowane w Komitecie spotykają się podczas konferencji dwa razy w roku, aby podzielić się własnymi doświadczeniami i wynikami badań rynku ubezpieczeniowego. Ta wymiana informacji dotyczy również wyznaczenia benchmarków w zakresie standardów obsługi klienta oraz działań zmierzających do realizacji tych standardów w praktyce.

Działalność LIMRA International w Polsce nie ogranicza się jedynie do współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi. Składają się na nią również bliskie kontakty z Polską Izbą Ubezpieczeń oraz innymi organizacjami zajmującymi się marketingiem ubezpieczeniowym i ochroną klienta.

Ostatnie posiedzenie LIMRA odbyło się w Warszawie. Na wrześniowym spotkaniu uzgodniono przede wszystkim standardy dotyczące obsługi klienta, podkreślono wagę szkoleń oraz badań nad współczynnikiem utrzymania polis (ang. persistency). Omówiono również kandydatury nowych towarzystw - członków polskiego Komitetu LIMRA.

LIMRA i jej organizacje członkowskie zamierzają teraz i w przyszłości pracować na rzecz poprawy profesjonalizmu usług polskiego sektora ubezpieczeń na życie.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: International
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »