Ostatnie łowy e-sklepów

E-sklepy szykują się do ostatnich dwóch tygodni walki o klientów planujących jeszcze przedświąteczne zakupy. By przyciągnąć ich uwagę, kuszą jeszcze niższymi niż przed rokiem cenami niektórych towarów w porównaniu z ofertami sklepów tradycyjnych - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Nie wszystko w internecie jest jednak tańsze. Naiwni klienci mogą łatwo wpaść w pułapkę, bo nie brakuje też e-sklepów, w których towary są do 25 proc. droższe niż w tradycyjnych sklepach.

Badania pokazują, że tylko 2 proc. e-sklepów przestrzega ustawy o ochronie danych osobowych - podkreśla "DGP". Niewiele sklepów internetowych stosuje też bezpieczne transmisje danych chroniące przed kradzieżą numerów kart kredytowych czy haseł do kont. Specjaliści zalecają by wybierać sklepy największe i najstarsze.

Czytaj także:

Dlaczego warto kupować w sklepach internetowych?

Reklama
INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: sklepy | "Dziennik Gazeta Prawna" | łowy | zakupy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »